خبرگزاری کار ایران

امیدوارم فردا خوش‌شانس باشیم

شاهین‌طبع: عملکرد بازیکنانم رضایت‌بخش بود/ غیبت حسین‌نژاد به دانشگاه آزاد لطمه زد

asdasd
کد خبر : ۲۸۰۲۸۰

سرمربی تیم بسکتبال دانشگاه آزاد با اظهار رضایت از بازی شاگردانش اظهار کرد غیبت حامد حسین‌نژاد در دیدار برابر مهرام به این تیم لطمه زد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهران شاهین‌طبع در پایان دیدار تیم‌های بسکتبال مهرام و دانشگاه آزاد که با شکست شاگردانش همراه بود، گفت: از عملکرد بازیکنانم رضایت دارم. آن‌ها زحمت خود را کشیدند و باید تلاش‌شان را ستود. امیدوارم در بازی بعدی خوش‌شانس باشیم.

وی درباره قضاوت دیدار گفت: همه دیدند داوری چگونه بود. من نظری در این باره ندارم.

سرمربی دانشگاه آزاد، اضافه کرد: تماشاگران بهترین کارشناسان‌ بسکتبال‌ هستند. آن‌ها خوب می‌دانند اگر سوت اشتباهی زده شود، ممکن است روند بازی از دست یک تیم خارج شود. نوع بسکتبال به این صورت است. به هرحال حرف زیادی ندارم و امیدوارم در بازی فردا موفق باشیم.

شاهین‌طبع در پاسخ به پرسشی مبنی بر نقش غیبت حامد حسین‌نژاد، گاردراس دانشگاه در شکست این تیم،  توضیح داد: دنبال بهانه‌ آوردن نیستم اما نبودن حامد به ما لطمه زد. با یک بازیکن جوان کار کردیم و خوشحالم بازی به این بزرگی را به خوبی اداره کرد.

به گفته شاهین‌طبع هنوز وضعیت حسین‌نژاد برای حضور در دیدار فردا مشخص نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز