خبرگزاری کار ایران

توضیح درباره مصاحبه نکردن سرمربی مهرام

آرزومندی: هاشمی حق دارد صحبت نکند/ نمی‌خواهم شعار بدهم

asdasd
کد خبر : ۲۸۰۲۷۹

مربی تیم بسکتبال مهرام معتقد است، مصطفی هاشمی حق دارد در پایان بازی با رسانه‌ها گفت‌وگو نکند.

علی آروزمندی در پایان دیدار تیم‌های مهرام و دانشگاه آزاد که عصر امروز با برتری 85 بر 77 به پایان رسید، گفت: وقتی یک مربی شرایط صحبت نداشته باشد، حق دارد سکوت کند و با رسانه‌ها گفت‌وگو نکند. مطمئنم در اساس‌نامه لیگ حرفه‌ای بسکتبال قانونی وجود ندارد که مربی در پایان بازی حتماً گفت‌وگو کند. من درباره این موضوع چیزی نمی‌دانم اما فکر می‌کنم چون او در بازی گذشته که مهرام باخت صحبت نکرد، امروز هم همان رویه را در پیش گرفته است.

وی درباره دیدار مهرام و دانشگاه آزاد اظهار کرد: در بازی‌های گذشته از ریتمی که داشتیم خارج شدیم و تمرکز نداشتیم اما در این دو روز خیلی کار کردیم تا بچه‌ها متمرکز شوند.

مربی مهرام درباره بازی فردای این دو تیم توضیح داد: هربازی شرایط خود را دارد. ما بازی‌های گذشته را هم با اختلاف کمی واگذار کردیم. به نظرم هرکسی فردا اشتباهات کمتری داشته باشد، موفق است.

آرزومندی درباره داوری بازی امروز گفت: نمی‌خواهم شعار بدهم اما وقتی فشار بازی بالاست، بازیکنان اشتباه می‌کنند، داور هم مستثنی‌ نیست. از طرف مجموعه مهرام می‌گویم داوری هیچ مشکلی ندارد و از داوران امروز هم تشکر می‌کنیم.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز