خبرگزاری کار ایران

بسکتبال ورزش دوم من است؛

نوری: می‌خواهم شکست مقابل الهلال را فراموش کنم/ چند پیشنهاد خارجی دارم

کاپیتان‌پرسپولیس مهمان‌ویژه پنجمین فینال لیگ‌حرفه‌ای بسکتبال بود که در جایگاه خبرنگاران حاضر شد و به سوالات خبرنگار ایلنا پاسخ داد.

محمد نوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: از کودکی علاقه زیادی به بسکتبال داشتم. پدرم کارمند فدراسیون‌بسکتبال بود و از آنجا که با مهران شاهین‌طبع و مصطفی هاشمی سرمربیان دانشگاه‌آزاد و مهرام دوستی نزدیکی دارم، امروز به سالن بسکتبال آمدم تا نتیجه نهایی را ببینم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا دیدارهای این دو تیم را هم دیده‌اید، توضیح داد: متاسفانه هیچ‌کدام از فینال‌ها را ندیده‌ام اما فکر می‌کنم مهرام جلوتر باشد!

کاپیتان‌پرسپولیس وقتی متوجه شد دانشگاه‌آزاد جلوتر است، با تعجب گفت: عجب، اصلاً فکرش را هم نمی‌کردم.

نوری درباره اینکه طرفدار کدام تیم است، گفت: واقعاً هیچ فرقی برایم ندارد. هر تیمی شایسته باشد قهرمان می‌شود. برای هر دو آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی درباره دیدار با الهلال عربستان که منجر به حذف پرسپولیس از لیگ‌قهرمانان آسیا شد، اظهار کرد: الهلال تیمی قوی‌تر از ما بود و ما را شکست داد. می‌خواهم الهلال و بازی در ریاض را فراموش کنم، آن بازی تمام شد.

کاپیتان‌پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا فصل بعد هم در جمع سرخ‌پوشان پایتخت می‌ماند یا نه، توضیح داد: چند پیشنهاد از باشگاه‌های خارجی دارم اما شک نکنید اولویتم در ایران پرسپولیس است.

نوری درباره اینکه چرا در بازی با الهلال در پست دفاع به کار گرفته شد، بیان کرد: من دفاع آخر بازی نکردم، هافبک دفاعی بودم و به دلیل اینکه بازیکن نداشتیم با صلاحدید برانکو یک خط عقب‌تر آمدم. به هر حال بازی با الهلال تمام شد. متاسفانه پرسپولیس حالا وقت زیادی را از دست داده و امیدوارم هرچه سریع‌تر سروسامان بگیرد.

کد خبر : ۲۸۰۲۶۱