خبرگزاری کار ایران

در آستانه نخستین دیدار لیگ جهانی؛

مصدومیت ظریف جدی شد/ابهام در حضور فرهاد مقابل آمریکا

asdasd
کد خبر : ۲۸۰۱۸۰

فرهاد ظریف ملی پوش باتجربه والیبال کشورمان که از ناحیه مچ دست راست احساس ناراحتی می کرد، مصدومیتش جدی شد.

به گزارش ایلنا، لیبروی تیم ملی والیبال کشورمان که از اردوی تیم ملی در فنلاند کمی از ناحیه مچ دست راست احساس ناراحتی می کرد و تحت درمان قرار داشت، روز گذشته در تمرین تیم ملی در لس آنجلس دچار مصدومیت اش جدیتر شد.

پزشک تیم ملی والیبال کشورمان در این باره اظهار داشت: این مصدومیت ظریف از تمرینات تیم در فنلاند وجود داشت ولی بسیار کم بود و تحت درمان قرار داشت و تا حدودی بهبودی حاصل شد ولی دوباره به علت ضربه ای که در تمرین به مچ وی وارد شد، مصدومیتش شدت یافت. 

سیامک افروز تصریح کرد: بعد از انجام رادیولوژی مشخص شد آسیب استخوان نیست و تشخیص التهاب تاندون است. چون منافاتی با سلامت مچ دستش ندارد در صورت کاهش درد، می تواند مقابل آمریکا بازی کند که سعی می کنیم این اتفاق بیفتد.

رقابت هشت تیم برتر جهان در لیگ جهانی والیبال از امروز آغاز می شود که لهستان قهرمان سال 2014 جهان در نخستین مسابقه به مصاف قهرمان المپیک 2012 لندن می رود.

تیم ملی والیبال ایران نیز بامداد روزهای 10 و 11 خردادماه به وقت تهران در دو مسابقه به دیدار آمریکا قهرمان لیگ جهانی سال گذشته در شهر لس آنجلس این کشور می رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز