خبرگزاری کار ایران

واترپلوی توسعه جهانی - تهران؛

پیروزی واترپلوی ایران مقابل تونس در سومین گام/ فردا مصاف سرگروهی مقابل اتریش

تیم ملی واترپلوی کشورمان در سومین دیدار خود در رقابت های توسعه جهانی واترپلو مقابل تونس هم به یک پیروزی پرگل دست یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم ملی واترپلوی کشورمان از ساعت 19 عصر امروز و در سومین دیدار از رقابت های توسعه جهانی واترپلو به مصاف تیم تونس نماینده قاره آفریقا رفت که در پایان در دیداری یک طرفه و پرگل موفق شد حریف خود را با نتیجه 19 بر 5 شکست دهد. 

در این دیدار که در استخر 9 دی و به قضاوت داورانی از یونان و کویت برگزار شد، تیم کشورمان کاملا برتر از حریف خود بود و توانست از همان ابتدا با کار تیمی هماهنگ برتری خود را به حریف دیکته کند.

این برتری در هر 4 کوارتر ادامه یافت و ملی پوشان کشورمان موفق شدند مقابل حریف آفریقایی خود سومین پیروزی پرگل خود را در این رقابت ها رقم بزنند.

در اواخر این دیدار و در کوارتر چهارم حامد ملک خانبانان یکی از بازیکنان جوان تیم ملی به دلیل درگیری با بازیکن تیم تونس از داور کویتی کارت قرمز گرفت و از بازی اخراج شد. 

علی سلطانی ، میرمهدی، مهدی عماد و سجاد عبدی از بهترین های تیم کشورمان مقابل تونس بودند.

تیم کشورمان در دو دیدار گذشته هم مقابل تیم های گواتمالا(20-2) و اندونزی(18-6) به برتری دست یافته بود.

واترپلوئیست های ایران که در گروه B این رقابت ها حضور دارند فردا برای تعیین سرگروهی و معرفی فینالیست این رقابت حساسی مقابل تیم اروپایی اتریش خواهند داشت. 

هدایت تیم واترپلوی کشورمان را سیروس طاهریان با کمک های وحید رضایی و علیرضا شهیدی پور برعهده دارند.

پنجمین دوره رقابت های واترپلوی توسعه جهانی از 3 خرداد ماه در تهران آغاز شده و روز جمعه 8 خرداد با معرفی تیم قهرمان به پایان خواهد رسید.

کد خبر : ۲۸۰۱۴۸