خبرگزاری کار ایران

سبحانی به ایلنا خبر داد؛

اهلیت خریداران استقلال و پرسپولیس رسید/ ایران‌زمین آماده اعلام برندگان مزایده چهارم

مشاور رئیس سازمان خصوصی‌سازی با بیان اینکه اهلیت متقاضیان خرید دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مشخص شده و استعلام‌های لازم نیز به این سازمان رسیده، تصریح کرد: نتیجه مزایده چهارم سرخابی‌ها فردا اعلام می‌شود.

سیدجعفر سبحانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، ضمن بیان این مطلب افزود: صورتجلسه 3 وزیر دارایی، دادگستری و ورزش به سازمان خصوصی‌سازی ارسال شده و در حال حاضر تمامی شرایط برای اعلام برنده مزایده دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مهیاست و انتظار داریم در جلسه فردا که ساعت دقیق آن متعاقباً اعلام خواهد شد برنده نهایی مزایده این دو باشگاه را اعلام کنیم.

وی یادآور شد: امروز هم می‌توانستیم این برنده نهایی مزایده باشگاه پرسپولیس را اعلام کنیم ولی با توجه به بازی مهمی که این تیم مقابل الهلال عربستان دارد و احساس کردیم نتیجه این بازی می‌تواند در اعلام نهایی ما تاثیرگذار باشد، ترجیح دادیم تا برنده نهایی را بعد از بازی و صبح فردا اعلام کنیم.

وی در مورد برخی گمانه‌زنی‌ها در مورد برنده شدن دو شرکت ایران‌خوردو و سایپا در مزایده سرخابی‌ها گفت: اینها گمانه‌زنی رسانه‌هاست و هنوز هیچ چیز مشخص نیست و حتی مشخص نیست که آیا برنده مزایده داریم یا نه! اجازه بدهید فردا در نشست خبری سازمان خصوصی‌سازی این موضوع رسانه‌ای شود.

وی درباره اینکه گفته می‌شود شرکت استیل‌آذین و بهنام پیشرو کیش از شرکت در مزایده کنار گذاشته شده‌اند، گفت: بنده چنین اعتقادی ندارم و تمام 4 شرکتی که در مزایده چهارم حضور داشتند شانس یکسانی برای برنده شدن دارند. اجازه بدهید فردا همه چیز معلوم شود.

سبحانی درپاسخ به این سوال که کدام نهاد به صورت شفاهی نظر خود را به سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرده و این سازمان خواستار اعلام کتبی نظر این نهاد شده ، گفت‌: ما طبق قانون موظف بودیم استعلام کتبی این نهاد را بگیریم ولی آنها به صورت شفاهی به ما پاسخ داده بودند که خوشبختانه با اعلام نظر کتبی آنها در حال حاضر تمامی شرایط برای اعلام برنده مزایده چهارم دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مهیاست و علاقه‌مندان دو باشگاه تا صبح فردا صبر کنند تا نتیجه نهایی این مزایده را به اطلاع همگان برسانیم.

کد خبر : ۲۷۹۸۴۱