خبرگزاری کار ایران

با وجود تماشاگران مان تنها نیستیم

معروف: دیدار با آمریکا 3 بر صفر نمی‌شود/ انگار در ایران بازی می‌کنیم!

asdasd
کد خبر : ۲۷۹۸۱۰

کاپیتان تیم ملی والیبال کشورمان معتقد است، تیم والیبال آمریکا کار دشواری برابر ایران دارد و قطعاً‌ این دیدار با نتیجه 3 بر صفر به سود میزبان به پایان نمی‌رسد.

به گزارش ایلنا سعید معروف پس از ورود کاروان تیم ملی والیبال ایران به آمریکا اظهار کرد: من خودم بازی سختی را پیش بینی می کنم اما مطمئنا سه بر صفر نخواهد شد. سعی می کنیم پایاپای مبارزه کنیم. از حالا نمی توانم پیش بینی کنم.

به گزارش ایلنا، سعید معروف در ادامه با اشاره به حضور هموطنان ایرانی در سالن برگزاری مسابقه با آمریکا گفت: ایرانیان همه جای دنیا همیشه ما را حمایت کرده اند. چه بازی هایی که در اروپا بوده و چه بازی هایی که در آمریکا انجام شده است. با توجه به وسعت جمعیت ایرانیانی که در آمریکا زندگی می کنند فکر می کنم ما در بازی مقابل این کشور از حمایت تماشاچیان بیشتری برخوردار باشیم چون پارسال هنگامی که در آنجا بازی داشتیم فکر می کردیم در ایران بازی می کنیم.

معروف با اشاره به تماشاگران ایرانی گفت: ما نهایت تلاش مان را می کنیم تا شرمنده تماشاگران نشویم. فارغ از هر نتیجه ای که به دست می آید امیدوارم بازی خوبی را ببینم و چند ساعتی که در سالن هستیم لذت واقعی تماشای بازی والیبال را ببرم.

پاسور اول تیم ملی والیبال ایران ادامه داد:‌ برای فهمیدن این موضوع که موفقیت های ایران در چند سال اخیر جرقه ای بوده و تمام خواهد شد یا نه ادامه خواهد داشت فقط یک راه است و باید به تیم های نوجوانان و جوانان رجوع کنیم. اینکه بازیکنان جوان هر سال به تیم ملی بزرگسالان می آیند و بازیکنان اصلی تیم ملی تمرین می کنند نشانه‌های خوبی است. نسل والیبال ایران در چند سال آینده با همین روند ادامه خواهد داشت.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز