خبرگزاری کار ایران

برخلاف شایعات؛

برنده مزایده چهارم فردا معرفی می‌شود/درخواست استعلام کتبی از یک نهاد مرجع

asdasd
کد خبر : ۲۷۹۶۷۷

رئیس سازمان خصوصی‌سازی تاکید کرد نتیجه چهارمین مزایده دو باشگاه استقلال و پرسپولیس امروز مراحل نهایی خود را طی خواهد کرد و روز چهارشنبه اعلام می‌شود.

به گزارش ایلنا، عبدالله پوری حسینی که با رادیو ورزش گفتگو می کرد، ضمن اشاره به دلایل اعلام نشدن برنده مزایده چهارم تیم های استقلال و پرسپولیس در روز دوشنبه گفت: با وجود تلاش هایی که انجام شد و قرار بود روز دوشنبه نتیجه نهایی این مزایده اعلام شود اما به خاطر نرسیدن برخی استعلام ها این کار به زمان بیشتری نیاز داشت.

وی افزود: روز دوشنبه یکی از نهادها پاسخ شفاهی به ما داد که باید این استعلام ها به صورت کبتی به دست ما برسد. به همین خاطر امروز این کار را انجام خواهیم داد و به احتمال فراوان ظهر فردا نتیجه نهایی مزایده چهارم را اعلام خواهیم کرد.

رئیس سازمان خصوصی سازی برگزاری دیدار پرسپولیس با الهلال را در اعلام نشدن امروز نتیجه بی تاثیر ندانست و گفت: پرسپولیس امشب بازی حساسی برابر نماینده عربستان دارد و برای اینکه حرف و حدیثی بوجود نیاید تصمیم گرفتیم فردا پیش از ظهر نتیجه مزایده را اعلام کنیم.

وی مجددا بر واگذاری این دو باشگاه طبق قانونی که مصوب شده است تاکید کرد و گفت: اگر هر قانونی در مجلس تصویب شود و در شورای نگهبان به تصویب و به ما ابلاغ شود آن را اجرا خواهیم کرد. فعلاً قانون اجرای خصوصی‌سازی دو باشگاه را از ما خواسته و ما طبق آن عمل می‌کنیم. هرچند اظهارات برخی از آقایان نماینده مجلس که سنگین و تلخ است تا به امروز در زمینه خصوصی‌سازی بی‌تأثیر نبوده است. 

رئیس سازمان خصوصی‌سازی در پاسخ به پرسشی با این موضوع که آیا یکی از سه وزیر که وزیر ورزش باشد اهلیت متقاضیان را تایید نکرده است، گفت: این موضوع به سه وزیر مربوط نمی‌شود و سه مرجع باید اهلیت متقاضیان را به صورت کتبی تایید می‌کردند. از بین بانک مرکزی، وزارت اطلاعات و اداره سوءپیشینه، یکی از مراجع دیروز ظهر به ما به صورت شفاهی در خصوص اهلیت یکی از متقاضیان پاسخ داد که ما خواستیم آنها جواب کتبی بدهند که تا قبل‌ازظهر امروز این اتفاق رخ می‌دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز