خبرگزاری کار ایران

به جواد گفتم وارد حاشیه نشود!

شاهین‌طبع: دانشگاه‌آزاد خیلی‌خوب بازی نکرد!/ شاگردانم از شکست می‌ترسیدند

asdasd
کد خبر : ۲۷۹۶۷۲

سرمربی تیم بسکتبال دانشگاه‌آزاد معتقد است تیم‌اش علی‌رغم برتری برابر مهرام، بازی چندان خوبی به نمایش نگذاشت و شاگردانش از شکست می‌ترسیدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهران شاهین‌طبع در پایان چهارمین دیدار لیگ‌ حرفه‌ای بسکتبال بین تیم‌‌های دانشگاه‌آزاد و مهرام، اظهار کرد: بازی قابل پیش‌بینی نبود. هر دو تیم قدرتمند بودند و این دیدار با بازی روز گذشته تفاوت‌های زیادی داشت. فکر می‌کنم بازیکنان ما وقتی در یک بازی برنده می‌شوند، برای بازی بعد کمی استرس پیدا می‌کنند.

شاهین‌طبع ادامه داد: من سعی کردم این استرس را از دوش آن‌ها بردارم اما خیلی در این زمینه موفق نبودم. این موضوع در پرتاب‌های آزاد نمود پیدا می‌کرد. ما پنالتی‌های زیادی را از دست دادیم و فکر می‌کنم شاگردانم از باخت می‌ترسیدند. کوارتر دوم و سوم خوب نبودیم. مهرام تیم خوبی است و باید بگویم ما خیلی خوب بازی نکردیم. اگر اشتباهات زیادی داشتیم بدون شک بازی را می‌باختیم. کما این‌که آن‌ها تا دقیقه آخر جنگیدند.

وی با تاکید بر این‌که هدف دانشگاه از حضور در این رقابت‌ها انجام بازی خوب است، اضافه کرد: فکر می‌کنم بچه‌های ما در این دیدار تحت تاثیر نتیجه بازی قرار گرفتند. مهرام هم که بازی دیروز را واگذار کرده بود، با تمام توان‌اش به مصاف ما آمد و 40 دقیقه دفاع کرد. معتقدم به دلیل تجربه بازیکنان ما و کنترلی که بچه‌های ما روی خطاهای‌شان انجام دادند، توانستیم بازی را به سود خود تمام کنیم.

شاهین‌طبع درباره اضافه کردن 3 شوتیست در اواخر بازی به ترکیب تیم‌اش، توضیح داد: بالاخره هر وقت تیمی نتیجه بازی را داشته باشد، این موضوع عامل مهمی برای جابجایی بازیکنان‌اش می‌شود. فکر می‌کنم همیشه کوارتر‌های سوم و چهارم تیمی که تمرکز بیشتری داشته باشد و تیم حریف را به خوبی آنالیز کرده باشد، موفق‌تر خواهد بود.

سرمربی تیم بسکتبال دانشگاه آزاد با اشاره به قدرت تیم مهرام، افزود: بازی غیرقابل پیش‌بینی بود و سطح این دوبازی که در  حکیمیه برگزار شد، بالا بود. خوشحالم تماشاگران از دیدن این بازی‌ها لذت بردند.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار ایلنا، مبنی بر جر و بحث‌اش با جواد داوری در لحظات پایانی این دیدار توضیح داد: بالاخره بعضی وقت‌ها ما عکس‌العمل‌هایی را نشان می‌دهیم. این بازی‌ها بازی‌هایی است که ما به بی‌غرض بودن داوران باور داریم. من از جواد خواستم به حاشیه نپردازد.

شاهین‌طبع درباره قضاوت فینال لیگ حرفه‌ای بسکتبال گفت: معتقدم اشتباهات داوری برای هردو تیم است و داوران بی‌غرض سوت می‌زنند. این را وقتی متوجه شدم که فیلم‌ بازی‌های‌مان را آنالیز کردم. اعتراف من به این موضوع به دلیل پیروزی ما نیست، روزهایی هم که باخته‌ام این را گفته‌ام.

مربی پیشین تیم ملی بسکتبال درباره بازی دادن به شهریان و مرادی‌نسب توضیح داد: آن‌ها بازیکنان بزرگی هستند که در برخی پیروزی‌های ما نقش داشتند. شهریان در پست گارد آینده درخشانی دارد. او لحظه‌ای در بازی خوب نبود اما در موقعیت حساسی خوب عمل کرد. آن‌ها مهره‌های خوبی هستند اما برخی مواقع قواره تعدادی از بازیکنانم به لحظات نفس‌گیربازی بیشتر می‌خورد.

وی با اشاره به میزان آسیب‌دیدگی حامد حسین‌نژاد، ادامه داد: متاسفانه مصدومیت حامد تشدید شده است و اگر او را در ادامه نداشته باشیم، به نظرم در پست گارد به مشکل می‌خوریم.

شاهین‌طبع درباره نقش میزبانی سالن حکیمیه در پیروزی‌های پیاپی این تیم بیان کرد: فکر نمی‌کنم این موضوع نقش زیادی در پیروزی‌های ما داشته باشد. اتفاقاً اینجا متحمل چند شکست بد هم شدیم. ما دو شکست بد برابر همین مهرام داشتیم. به هرحال زمین بازی خیلی موثر نیست و شرایط و نوع مسابقه تعیین کننده است. مهرام تیمی گردن‌کلفت است که خیلی زود انگیزه می‌گیرد. البته بازی‌های خوبی هم اینجا داشتیم و برای نمونه پتروشیمی را اینجا با اختلاف شکست دادیم. متاسفانه برخی بازیکنان فکر می‌کنند چون در زمین خودشان بازی می‌کنند، پس برنده‌اند اما اینطور نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز