خبرگزاری کار ایران

برای تاسیس سازمان نظام تخصصی درنگ جایز نیست

گودرزی: متن پیشنهادی نظام، گامی به جلو برای ورزش است

asdasd
کد خبر : ۲۷۹۵۹۳

وزیر ورزش و جوانان متن پیشنهاد شده دولت به این وزارتخانه را گامی به جلو برای ورزش می‌داند.

به گزارش ایلنا، نشست بررسی پیش نویس لایحه سازمان نظام تخصصی ورزش کشور با حضور دکترصادقی مدیرکل امور بین الملل، دکتراحمدی معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش، دکتر شعبانی بهار معاون ورزش همگانی و اعضای کارگروه تدوین لایحه سازمان نظام تخصصی ورزش برگزار شد.  

در این جلسه  محمود گودرزی با بیان این که سال ها در این فکربودیم که چه تدبیری بیاندیشیم، تا ورزش توسط متخصصان اداره شود، گفت: الگوهای نسبتاً موفقی در زمینه های دیگر داشته ایم که بر اساس آن اجازه داده نمی شود تا اداره صنف مورد نظر،دست افرادغیر باشد. اما در ورزش، هرکسی به خود اجازه داده به این حوزه واردشود، نظر دهد و عمل کند، که اثرات مخرب آن را امروز شاهد هستیم.

گودرزی با تأکید بر این نکته که برای تاسیس سازمان نظام تخصصی ورزش کشوردیگر مکث و توقف جایز نیست، افزود: باید فارغ از گرایش ها و اختلافات و سلیقه ها به سمتی حرکت کنیم و تدابیری بیندیشیم تا امور تخصصی ورزش را نظام مند کنیم و شرایطی را ایجاد کنیم که با حضور متخصصان در مصدر امور، امکان رشد وتعالی هرچه بیشتر ورزش فراهم شود.

وزیر ورزش و جوانان، تشکیل نظام تخصصی را اتفاق نظر همه کسانی دانست که دغدغه تعالی ورزش را دارند و خوشبختانه در تدوین لایحه پیشنهادی هم از تجارب موجود در سایر نظام های صنفی استفاده شده و هم نظرات متخصصین ورزشی در آن لحاظ شده است.

دکتر گودرزی در پایان سخنان خود ضمن تشکر از حضور اساتادان  حاضر در این نشست گفت: انتظار می رودبا رایزنی و تعامل بتوانیم با نهایی کردن متن پیشنهادی نظام، گامی را که به نفع ورزش کشور باشد برداریم و راه را برای آینده ای روشن هموارتر کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز