خبرگزاری کار ایران

نخبگان تکواندو در گرندپری شرکت می‌کنند؛

مقانلو: مصدومیت اسبقی و مردانی معادلات را بر هم زد/ می‌توانیم حداکثر سهمیه المپیک را بگیریم

asdasd
کد خبر : ۲۷۹۵۳۲

سرمربی تیم ملی تکواندو با اشاره به مصدومیت اسبقی و مردانی گفت: این دو وضعیت مناسبی در رنکینگ داشتند که با مصدومیت شان کمی معادلات را بر هم زدند.

بیژن مقانلو در گفت گو با خبرنگار ایلنا ضمن بیان این مطلب افزود: از روز شنبه 9 خرداد تمرینات تیم ملی را پیگیری می کنیم تا با تمام قوا در رقابت های گرند پری پیش رو شرکت کنیم. پس از قهرمانی در رقابت های جهانی روسیه چند روزی به ملی پوشان استراحت دادیم تا رفع خستگی کنند و با روحیه خوبی در دور جدید تمرینات حاضر شوند.

وی ادامه داد:یکسری از جوانان با انگیزه را در کنار باتجربه های تیم ملی به اردو دعوت کردیم، زیرا همیشه پشتوانه سازی از اهداف اصلی تیم ملی تکواندوی ایران بوده است.

سرمربی تیم ملی تکواندو درباره آسیب دیدگی اسبقی و مردانی گفت: متاسفانه مصدومیت گریبان برخی ملی پوشان ما را گرفته است.در حال حاضر مردانی،اسبقی و باقری معتمد با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کنند که در این بین وضعیت سجاد مردانی امیدوارکننده تر است و به گفته پزشکان بزودی آماده رقابت خواهد شد.

مقانلو ادامه داد: برای وزن منهای 68 کیلوگرم ابوالفضل یعقوبی، علیرضا نصرآزادانی، سروش احمدی و چند گزینه دیگر را داریم که باید آنها را آماده حضور در "گرند پری" کنیم. اما در وزن مثبت 87 با مشورتی که با کادر پزشکی تیم ملی انجام دادیم به احتمال فراوان سجاد مردانی را به همراه خواهیم داشت.

وی با تاکید بر اینکه در هر وزن چند هوگوپوش آماده در اختیار داریم گفت:در صورتی که مردانی هم نتواند به رقابت های کسب سهمیه المپیک پیش رو برسد،امید عمیدی،مرتضی شیری و چند تکواندو کار آماده دیگر را در اختیار داریم که جانشین او کنیم.

برترین مربی جهان در مسابقات جهانی روسیه افزود: چهار مسابقه "گرند پری"پیش رو داریم که می خواهیم تا قبل از رقابت های جایزه بزرگ جهان کار کسب سهمیه المپیک 2016 ریو را یکسره کنیم. فکر می کنم اگر مشکل خاصی پیش نیاید هر چهار سهمیه المپیک را بدست آوریم.

وی با تاکید بر اینکه با تمام اردونشینان به مسابقات کره جنوبی اعزام می شویم گفت: مسابقات اوپن کره جنوبی دارای گرید 2 است و ما در نظر داریم با ترکیب کامل به این رقابت ها اعزام شویم تا تمام اردونشینان تیم ملی در شرایط مسابقه قرار بگیرند.

مقانلو بیان داشت: پس از حضور در تورنمنت کره جنوبی به نخستین دوره رقابت های "گرند پری" اعزام خواهیم شد. 32 نفر برتر هر وزن در مسابقات "گرند پری"شرکت می کنند و این موضوع کار را برای کسب امتیاز برای سهمیه المپیک سخت می کند اما بچه های ما بارها ثابت کردند که هرگاه در شرایط سخت قرار می گیرند عملکرد بهتری دارند.امیدوارم با دعای خیر مردم در راه کسب سهمیه المپیک 2016 ریو سربلند باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز