خبرگزاری کار ایران

کاری از دست کسی برنمی‌آید!

مشحون: آقایان باید پاسخگوی حذف‌بسکتبال ایران باشند

رئیس فدراسیون بسکتبال معتقد است حذف ایران از بازی‌های غرب آسیا به دلیل کوتاهی سرپرست‌پیشین این فدراسیون بوده است.

محمود مشحون در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، اظهار کرد: متاسفانه خبر کنار گذاشتن ایران از رقابت‌های بسکتبال غرب آسیا، صحت دارد. دلیل آ‌ن‌هم ارسال‌نشدن به موقع مدارک برای حضور ایران در این رقابت‌ها بود.

مشحون در پاسخ به این پرسش که چه کسی باید پاسخگوی این اتفاق ناخوشایند باشد، توضیح داد: سرپرست پیشین فدراسیون بسکتبال چه کسی بود؟ او باید پاسخگوی حذف ایران از این مسابقات باشد. متاسفانه حالا علاوه بر این اتفاق، باید 25 هزار دلار هم جریمه بپردازیم.

رئیس فدراسیون بسکتبال درباره امکان بازگشت ایران به رقابت‌های غرب آ‌سیا، تصریح کرد: امکان ندارد ایران به این مسابقات بازگردد. این برخلاف قوانین فیبا است و حالا کاری از دست کسی برنمی‌آید.

وی ادامه داد: متاسفانه با کوتاهی فدراسیون گذشته، محمد یوسف‌وند و محمد رضا رضایی، دو بازیکن تاثیرگذار تیم ملی جوانان هم ، به دلیل نداشتن ویزا از سفر به صربستان جاماندند. البته همه تلاش‌ می‌کنیم آن‌ها را به جام‌جهانی یونان برسانیم.

مشحون درپاسخ به این پرسش که بالاخره تکلیف پاویسویچ برای حضور در تیم ملی ایران چه می‌شود؟ توضیح داد: من این مربی را نمی‌شناسم و با او کار نمی‌کنم. قرار است برای انتخاب سرمربی تیم ملی در فدراسیون بسکتبال جلسه‌ای تشکیل دهیم و به این موضوع رسیدگی کنیم.

رئیس فدراسیون بسکتبال درباره این‌که تیم‌ملی را مربی ایرانی هدایت می‌کند یا فدراسیون با گزینه خارجی وارد مذاکره می‌شود؟ گفت: هنوز چیزی مشخص نیست. این‌ را باید در جلسه فدراسیون مطرح کنیم و به نتیجه برسیم که چه  کسی روی نیمکت تیم ملی بنشیند.

کد خبر : ۲۷۹۴۹۷