خبرگزاری کار ایران

در شرایط خوبی قرار دارم

عبادی: هدفم قهرمانی در مسابقات جهانی ترکیه است/حیف که کامپوند در المپیک نیست

تیم ملی تیر و کمان ایران در حالی برای شرکت در مرحله‌دوم کاپ جهانی راهی ترکیه شده که در مرحله قبل به مدال‌نقره تیمی دست یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم ملی تیروکمان کشورمان امروز راهی ترکیه می‌شود تا در دومین مرحله رقابت‌های جهانی این رشته که قرار است به مدت 5 روز در این کشور برگزار شود، شرکت کند.

یکی از کماندارانی که در این مسابقات تیم ملی ایران را همراهی می‌کند، اسماعیل عبادی ملی‌پوش رشته کامپوند است که در بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون در بخش انفرادی به مدال طلا دست یافت و در بخش تیمی نیز به همراه تیم ایران به مدال برنز دست پیدا کرد.

اسماعیل عبادی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ایلنا درباره وضعیت تیم ملی تیروکمان در بخش کامپوند گفت: این دومین مرحله مسابقات کاپ‌جهانی است که قرار است در ترکیه برگزار شود. ما در مرحله اول این رقابت‌ها که در چین برگزار شد در بخش تیمی به مدال‌نقره دست پیدا کردیم و مرحله‌سوم نیز قرار است 2 ماه دیگر در لهستان برگزار شود و مرحله‌چهارم کاپ جهانی هم در کلمبیا برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: امیدوارم در رقابت‌های ترکیه هم مانند مسابقات چین بتوانیم به نتایج خوبی دست پیدا کنیم. تیم ما تمرینات مستمر و خوبی را پشت سر گذاشته و  می‌تواند در رقابت‌های آینده هم مانند بازی‌های آسیایی و مرحله قبل کاپ‌جهانی در چین بدرخشد.

درباره اینکه با توجه به مدال طلایی که در بازی‌های آسیایی اینچئون به دست آورد حالا به سکوهای بالاتر نیز فکر می‌کند یا نه افزود: متاسفانه تیروکمان در بخش کامپوند در المپیک حضور ندارد و فقط کمانداران ریکرو می‌توانند در المپیک حضور پیدا کنند. البته شنیده شده در المپیک 2020 قرار است کامپوند به رشته‌های المپیکی اضافه شود و حتی قرار بود در المپیک 2016 نیز این رشته به صورت‌آزمایشی انجام شود که هنوز مورد موافقت مسئولان المپیک قرار نگرفته است.

وی درباره شرایط خودش و میزان آمادگی‌اش خاطرنشان کرد: ما بعد از بازی‌های آسیایی اردو نداشتیم اما از اسفندماه اردوهای خود را آغاز کردیم و حالا هم قرار است بعد از بازگشت از ترکیه در مسابقات قهرمانی جهان در دانمارک شرکت کنیم. خوشبختانه در شرایط خوبی قرار دارم و امیدوارم در بازی‌های آینده نیز بتوانم برای تیم تیروکمان ایران افتخارآفرینی کنم.

کد خبر : ۲۷۹۴۴۹