خبرگزاری کار ایران

مسابقات جهانی توسعه واترپلو – تهران؛

طاهریان: ۹۰ درصد برنامه‌های تاکتیکی کادر فنی اجرا شد/اتریش و مالت رقیبان اصلی ما هستند

asdasd
کد خبر : ۲۷۹۴۳۲

سرمربی تیم ملی واترپلوی کشورمان با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در دیدار مقابل گواتمالا گفت: 90 درصد برنامه های تاکتیکی کادر فنی در این دیدار اجرا شد.

به گزارش ایلنا، سیروس طاهریان در مورد پیروزی پر گل تیم ملی واترپلو مقابل گواتمالا در نخستین دیدار از رقابت های جهانی توسعه واترپلو گفت: موضوع تفاضل گل برای ما اهمیتی ندارد. ما می خواستیم ببینیم زحماتی که در چندین ماه کشیدیم جواب داده است یا نه؟ مهم اجرای کارهای تاکتیکی بود که من به عنوان سرمربی تیم ۹۰ درصد از آن راضی هستم.

وی همچنین در مورد تیم حریف گفت: به هر حال گواتمالا هم هزینه کرده و با برنامه به ایران آمده است. اما فکر می کنم تیم های اتریش و مالت رقیبان اصلی ما در این بازی ها باشند.

سرمربی گواتمالا: شکست مقابل ایران طبیعی بود
سرمربی  تیم ملی واترپلوی گواتمالا شکست سنگین تیمش مقابل ایران را طبیعی خواند.

ملندز اوریتز سرمربی تیم ملی گواتمالا درباره شکست سنگین تیمش مقابل ایران اظهار داشت: ایران از سطح فنی و جسمانی بسیار بالایی برخوردار بود. طبیعی بود که با این نتیجه شکست بخوریم. به اعتقادم ایران یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است.

وی افزود: در قیاس با خودمان تیم های باتجربه تری در این رقابت ها حضور دارند و فکر نمی کنم به فینال برسیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز