خبرگزاری کار ایران

قلبم به عشق جودو می‌تپد؛

میران: دلیل استعفایم، اختلاف‌نظر با هیچ‌کس نیست/ کار کردن در این فضا دشوار است

سرمربی سابق تیم ملی جوانان جودو کشور گفت:جو حاکم بر فدراسیون سبب شد تا از سمت سرمربیگری تیم ملی جوانان استعفا دهم زیرا کار کردن در این فضا بسیار دشوار است.

سیدمحمود میران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره استعفای خود اظهار داشت: ترجیح می‌دهم در شرایط فعلی در جودو فعالیتی نداشته باشم. جودو در این روزها آرامش ندارد و این موضوع در کار مربی تاثیرات منفی می گذارد.

میران ضمن ابراز ناراحتی از مطرح شدن بحث دو شغله بودنش اظهار داشت: در دورانی که ورزش حرفه‌ای انجام می‌دادم در کشتی‌آزاد، جودو و کشتی‌پهلوانی مدال کسب می‌کردم و هیچ‌کس مشکلی با این موضوع نداشت اما الان....

قهرمان اسبق آسیا افزود: شرایط نابسامان فدراسیون باعث شده جودوی ما نه تنها در جا بزند، بلکه هر روز پسرفت کند .واقعا ادامه همکاری در این شرایط ممکن نیست.

میران ادامه داد: فعلا تنها به عنوان سرمربی تیم ملی آلیش فعالیت می کنم تا شغل دومم کسی را اذیت نکند.

وی با اشاره به مدال‌آوری‌هایش در دوران حضورش روی تاتامی گفت: سال‌ها در دو وزن 100 کیلوگرم و آزاد برای جودوی ایران مدال‌آوری می‌کردم و هنگامی که مقابل حریفان قدرتمند ژاپنی و دیگر کشورهای صاحب‌سبک شکست می‌خوردم مورد انتقاد بودم اما امروزه وضعیت جودوی ما را ببینید به چه روزی افتاده است. مطمئن باشید اگر این اختلاف نظرها از بین نرود، شرایط سخت‌تر از این هم خواهد شد.

میران در پایان خاطرنشان کرد: دلیل استعفایم، اختلاف‌نظر با هیچ‌کس نیست. من همیشه از جنجال و دعواهای حاشیه‌ای به دور بودم و برای جودو نیز آرزوی موفقیت دارم زیرا همیشه قلبم به عشق جودو می‌تپد و امیدوارم این روزها هرچه زودتر تمام شود.

کد خبر : ۲۷۹۲۰۸