خبرگزاری کار ایران

کاش توپ‌های مطهری و حاج‌محمدی گل می‌شد

منصوریان: پس از آن بازی عجیب خوب ظاهر شدیم/ عدد 4 را به پرسپولیسی‌ها نشان ندادم!

asdasd
کد خبر : ۲۷۸۵۵۲

سرمربی تیم فوتبال نفت ایران اظهار کرد تیم‌اش پس از بازی عجیب برابر تراکتورسازی، مقابل الاهلی خوب ظاهر شد.

به گزارش ایلنا، علیرضا منصوریان پس از پیروزی نفت برابر الاهلی در لیگ قهرمانان آسیا گفت: امروز تماشاگران پرچم ایران را تعریف کردند و به ما که همیشه ورزشگاه را خالی می‌دیدیم حضور این هواداران کمک‌مان کرد. از بازی راضی هستیم اما از گلزنی نه. یک‌بار امین حاج محمدی نتوانست توپ برگشتی را بزند و اگر توپ مطهری گل می‌شد با اندوخته خوبی می‌رفتیم. بعد از بازی عجیب مقابل تراکتورسازی در این بازی خوب بازی کردیم.مطهری حاج محمدی جز بهترین‌های ما بودند اما ای کاش توپ‌هایشان گل می‌شد.

 وی افزود: در عربستان کار سختی داریم. ما از دو 90 دقیقه یک نیمه را بردیم. در دیدار برگشت با چهار پنج تغییر به میدان می‌رویم تا بازیکنان برای فینال جام حذفی آماده شوند. امیدوارم حریف عربستانی دست به ریسک بزند و بازی را باز کند.

منصوریان درباره اینکه چرا عدد 4 را در جریان بازی نشان داده است، گفت: نباید چنین برداشتی داشته باشید. اینطور نبود  دو دستم را نشان دادم که  که شماره 8 است. من خودم همیشه در جایگاه 8 می‌نشستم و منظورم هوادارانی بود که در آنجا حضور داشتند. نمی‌خواهم رفتاری نشان بدهم که باعث ناراحتی هواداران پرسپولیس شوم. هفته قبل در بازی با تراکتورسازی رفتار خوب‌مان را نشان دادیم. من تا زمانی که زنده‌ام رفتاری نمی‌کنم که هوادار حریف ناراحت شود.

سرمربی نفت تهران ادمه داد: اما همین منصوریان زمانی که مقابل پرسپولیس بازی می‌کرد، محکم بود و با کریم باقری درگیری فیزیکی هم پیدا می‌کرد ولی در دربی وقتی به عنوان بازیکن استقلال با تمام توان بازی می‌کردم و هیچ وقت سوهان روح هواداران نمی‌شدم و از این کار خوشم نمی‌آید.

وی درباره جو رسانه‌ای که تیم‌های عربی راه می‌انداند گفت: نگاه منفی نداریم. الشباب در عربستان درس خوبی به تیم‌های عربستانی داد. در روزی که الشباب فکر نمی‌کردیم خوب بازی کند و حس منفی داشته‌ایم این تیم مردانه بازی کرد و  آنها میزبانی خوبی هم از ما کردند. الشباب الگوی خوبی برای تیم‌های عربستانی است. نمی‌توانم پیش بینی از میزبانی الاهلی داشته باشم اما آنها می‌توانند الشباب را الگو قرار بدهند.

 

منصوریان درباره  تفاوت لیگ ایران و لیگ قهرمانان آسیا توضیح داد: لیگ ما کیفیت خوبی دارد اما فراموش نکنید بهترین های کشورهای آسیایی به لیگ قهرمانان می‌آیند و با نگاه ویژه کنفدراسیون فوتبال آسیا همه تیم‌ها امکاناتشان بالاست و خیلی از ستاره‌های فوتبال آسیا در لیگ قهرمانان بازی می‌کنند. این لیگ یک سطح از لیگ برتر ما بالاتر است و بهترین‌های آسیا در این مسابقات شرکت می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز