خبرگزاری کار ایران

با کسب دومین قهرمانی جهان؛

وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک قهرمانی تکواندوکاران را تبریک گفتند

وزیر ورزش با تبریک قهرمانی تیم تکواندو ایران در مسابقات جهانی روسیه آن را نشانی از توکل ، همت و تلاش ورزشکاران و جوانان شایسته ایرانی دانست.

به گزارش ایلنا، در پی قهرمانی تیم تکواندو ایران درمسابقات جهانی روسیه، محمود گودرزی با تبریک این قهرمانی، آن را نشانی از توکل، همت و تلاش ورزشکاران و جوانان شایسته ایرانی دانست.

در متن پیام وزیر ورزش و جوانان آمده است:
موفقیت ارزنده شما در آوردگاه سخت و معتبر مسابقات جهانی تکواندو مایه افتخار و مباهات ورزش ایران شد. حلاوت این قهرمانی زمانی دوچندان می شود که سرکار خانم کیمیا علیزاده به عنوان نخستین بانوی تکواندوکار ایرانی موفق به کسب مدال جهانی شده و این مهم نشانی از بالندگی و رشد ورزش زنان در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

اینجانب به سهم خود قهرمانی و مدال های ارزشمند تکواندوکاران ایران در رده مردان مسابقات جهانی روسیه را به عموم مردم ایران و خانواده بزرگ ورزش تبریک و تهنیت گفته و ان را نشانی از توکل ، همت و تلاش ورزشکاران و جوانان شایسته ایرانی می دانم و آرزوی موفقیت انان را در بازیهای المپیک دارم.

همچنین کمیته ملی المپیک نیز در اقدامی مشابه در پیام تبریک خود برای افتخارآفرینان تیم ملی تکواندو آورده است:

بار دیگر غیور مردان تیم ملی تکواندو کشورمان موفق شدند در مهمترین آوردگاه جهانی خود ضمن طنین‌انداز کردن سرود ملی کشورمان، پرچم پر افتخار ایران عزیز را بارها و بارها در سالن برگزاری رقابت‌ها به اهتزاز درآورده و مایه مباهات و خوشحالی مردم عزیز گردند که بدون تردید این موفقیت به دست نمی آمد مگر در سایه تلاش های شبانه روزی و مدیریت دلسوزانه فدراسیون و جانفشانی‌های خستگی‌ناپذیر کادر فنی و قهرمانان آن.

ضمن تبریک این قهرمانی ارزشمند و همچنین کسب نخستین مدال جهانی بانوان به ملت عزیز که همواره دعای خیرشان بدرقه راه این قهرمانان بوده است و دولت محترم و مجلس شورای اسلامی که با حمایت‌های خود مایه دلگرمی جامعه ورزش بوده‌اند به مجموعه موفق فدراسیون تکواندو اعم از مدیریت، کادر فنی و قهرمانان آن تبریک گفته و امید است شاهد افتخار آفرینی این عزیزان در رقابت‌های کسب سهمیه المپیک و بازی‌های ریو 2016 باشیم.

تیم ملی‌تکواندو ایران برای دومین بار موفق به کسب مقام قهرمانی مسابقات تکواندو جهان شد. تیم ایران بامداد چهارشنبه ساعت سه و چهل دقیقه از طریق فرودگاه امام خمینی به کشور باز می گردد

کد خبر : ۲۷۷۹۳۹