خبرگزاری کار ایران

هفته سی‌و‌هفتم لیگ برتر انگلیس

شلیک توپچی‌ها به رویاهای شیاطین سرخ/ آرسنال در رتبه سوم باقی ماند

asdasd
کد خبر : ۲۷۷۷۴۰

دیدار تیم‌های منچستریونایتد و آرسنال با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش ایلنا، در ادامه دیدارهای هفته سی‌و‌هفتم لیگ برتر انگلیس، تیم‌ها منچستریونایتد و آرسنال ساعت 19:30 امشب در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. 

آندر هررا دقیقه 30 موفق شد نخستین گل بازی را برای شیاطین سرخ به ثمر برساند و نیمه نخست با همین تک گل به سود منچستریونایتد به پایان برسد.

در نیمه دوم توپچی‌های لندن برای به تساوی کشاندن بازی، فشار زیادی روی دروازه میزبان آوردند اما دفاع خوب منچستر و درخشش داوید دخا درون دروازه یونایتد اجازه این کار را به لندنی‌ها نداد. دقیقه 75 دخا با مصدومیت از زمین مسابقه خارج شد و جای خود را به کارلوس والدز داد.

حملات آرسنال دقیقه 82 به بار نشست و نفوذ تئو والکات و پاس به بیرون او پس از برخورد به تایلر بلاکت به قعر دروازه والدس رفت تا شاگردان ونگر یک امتیاز با ارزش از منچستربگیرند.

آرسنال با این تساوی 71 امتیازی شد و در رتبه سوم لیگ برتر جزیره باقی ماند و منچستریونایتد هم با 69 امتیاز از رتبه چهارم تکان نخورد. توپچی‌های لندن با این نتیجه شانس زیادی برای رسیدن به لیگ قهرمانان اروپا دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز