خبرگزاری کار ایران

نجف نژاد خبر داد:

جزئیاتی از طرح دو فوریتی واگذاری استقلال و پرسپولیس/ نمایندگان همچنان در پی توقف مزایده‌چهارم

رئیس فراکسیون ورزش مجلس با بیان اینکه طرح دو فوریتی چگونگی واگذاری تیم‌های استقلال پرسپولیس با 135 امضا به هیات‌رئیسه مجلس تقدیم شد، گفت: امیدواریم ظرف یکی- دو روز آینده مجلس در این‌باره تصمیم‌گیری و اعلام‌نظر کند.

مقداد نجف‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا ضمن بیان این مطلب افزود: طرح 2 فوریتی برای واگذاری استقلال و پرسپولیس روز گذشته به هیات‌رئیسه ارائه شد که شامل 4 بند و ماده‌واحده است و امیدواریم با ارایه این طرح مزایده‌چهارم لغو و شیوه‌های دیگری برای واگذاری سرخابی در دستور کار سازمان خصوصی‌سازی قرار بگیرد.

نجف‌نژاد افزود: دو باشگاه استقلال و پرسپولیس جزو باشگاه‌های پرافتخار و پرهوادار کشور هستند که واگذاری آنها نیاز به درایت و هوشمندی ویژه دارد و نباید با این 2 باشگاه مردمی به صورت یک کارخانه و بنگاه اقتصادی نگاه شود.

وی در مورد شیوه‌های دیگر واگذاری سرخابی‌ها اظهار داشت: در ماده 21 اصل 44 قانون خصوصی‌سازی شیوه‌های دیگری نظیر اجاره به شرط تملیک و یا مذاکره پیش‌بینی شده که امیدواریم با لغو مزایده چهارم راهکارهای بهتری برای واگذاری در نظر گرفته شود.

رئیس فراکسیون ورزش مجلس ابراز امیدواری کرد: موضوع طرح 2 فوریتی واگذاری پرسپولیس و استقلال در صحن مجلس مطرح و نمایندگان‌مجلس نسبت به راهکارهای بهتر به خصوصی‌سازی این 2 باشگاه تصمیم‌گیری کنند.

نجف‌نژاد همچنین تاکید کرد: روز گذشته زمان زیادی برای جمع‌آوری طرح 2 فوریتی واگذاری استقلال و پرسپولیس نداشتیم، با این وجود حدود 135 رأی موافق برای این طرح جمع‌آوری شد که امیدواریم ظرف روزهای آینده تعداد نمایندگان موافق توقف مزایده چهارم افزایش هم داشته باشد.

کد خبر : ۲۷۷۶۹۹