خبرگزاری کار ایران

تکواندوی قهرمانی جهان_روسیه

صعود بی دردسر نماینده کشورمان / اردن یا کلمبیا رقیب بعدی یعقوبی

asdasd
کد خبر : ۲۷۷۶۳۸

نماینده وزن منفی ۶۳ کیلوگرم تیم ملی تکواندوی ایران در مسابقات قهرمانی جهان در دومین دیدار خود پیش از پایان راند دوم با نتیجه ۱۵ بر ۳ نماینده تونس را شکست داد.

به گزارش ایلنا، ششمین روز از بیست و دومین دوره مسابقات تکواندوی قهرمانی جهان (G12) با برگزاری مرحله مقدماتی رقابت های اوزان 57- کیلوگرم زنان و 63- کیلوگرم مردان از صبح امروز (یکشنبه) در ورزشگاه "تراکتور" شهر چلیابیسنک در حال برگزاری است.

ابوالفضل یعقوبی تکواندوکار وزن 63- کیلوگرم کشورمان در نخستین گام با نتیجه 14 بر 10 "داویلانی" از برزیل را از پیش رو برداشت و در ادامه با غلبه بر "اوهاید بیرکی" از تونس (15- 3) با شایستگی گام به مرحله سوم گذاشت.

نماینده کشورمان برای راهیابی به مرحله یک چهارم باید با برنده دیدار اردن و کلمبیا رقابت کند.

تیم ملی تکواندوی کشورمان تاکنون در بخش مردان توسط فرزان عاشورزاده و مسعود حجی زواره، 2 مدال طلا را به نام خود ثبت کرده است.

این دوره از مسابقات ار روز 22 اردیبهشت ماه در 8 وزن جهانی با حضور ۸۷۵ تکواندوکار از 136 کشور به میزبانی روس‌ها آغاز و دوشنبه (28 اردیبهشت ماه) به پایان می رسد.

تیم ملی کشورمان در بخش مردان در تمامی اوزان و در بخش زنان در 5 وزن حضور پیدا کرده است.

به نفرات اول این مسابقات 120 امتیاز، نفرات دوم 72 امتیاز و نفرات سوم 43.20 امتیاز برای افزایش امتیازات رنکینگ المپیکی، در راستای کسب سهمیه المپیک ریو 2016 تعلق خواهد گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز