خبرگزاری کار ایران

فوتبال فکر و ایده نو می خواهد؛

طباطبایی: با تفکرات یک دهه قبل نمی‌توان نتیجه گرفت/ روند نزولی استقلال به باخت دربی ختم شد

asdasd
کد خبر : ۲۷۷۵۷۱

دروازه‌بان سابق تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال در نیم‌فصل دوم نتایج غیر قابل باوری گرفت.

هادی طباطبایی درگفت‌وگو با خبرنگار ایلنا ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: متاسفانه اتفاقاتی افتاد که استقلال امسال دربی را رفت و برگشت باخت.

وی گفت: استقلال در نیم‌فصل دوم روند نزولی را طی کرد و این روند در نهایت به باخت در دربی ختم شد. نتایج نیم‌فصل دوم برای طرفداران استقلال غیر قابل باور است.

وی افزود: پرسپولیس بحران را پشت سر گذاشته اما متاسفانه استقلال در حال حاضر وارد بحران بزرگی شده است به همین دلیل استقلال برای فصل بعد به یک فکر نو و ایده نو و تفکر تازه نیاز دارد تا مثل امسال شکست‌های زیادی نداشته باشد. استقلال اگر در این فصل کمی بهتر کار می‌کرد حداقل می‌توانست سهمیه آسیا را بگیرد.

وی در پاسخ به این سئوال که قلعه نویی چقدر در ناکامی‌های استقلال مقصر است گفت: همیشه بازیکنان کمترین تاثیر را دارند چون همه چیز از مدیریت و کادرفنی شروع می‌شود. متاسفانه در سال‌های اخیر نتایج ضعیف استقلال را گردن بازیکنان انداختند چون وقتی می‌برند بازیکنان باغیرت می‌شوند اما وقتی می‌بازند بازیکنان بی‌تعصب می‌شوند. اگر استقلال به لحاظ فنی و تاکتیکی دچار مشکل است باید دلیل آن را در کادرفنی تیم و مدیریتی باشگاه جستجو کرد.

دروازه‌بان سابق استقلال در پاسخ به این سئوال که آیا دوران قلعه‌نویی تمام شده یا نه اظهار داشت: شکل فوتبال عوض شده و نوع تمرینات و رفتار با بازیکنان متفاوت از قبل است. نمی‌شود با تفکرات یک دهه قبل کار کرد. الان شاهد هستیم که مربیان جوان کار می‌کنند و فوتبال قشنگ‌تری را از آنها در لیگ ایران شاهد هستیم. چون آنها با ایده‌های نو آمده‌اند و بهتر کار می‌کنند به همین دلیل باید فضا را به مربیان جوان‌تری بدهیم. من منکر تجربه نیستم بلکه می گویم ما فکر و ایده نو می‌خواهیم اگر قرار باشد فوتبال رشد کند باید تفکرات جدیدی بیاوریم.

طباطبایی در پایان گفت: استقلال در فصل جدید بیشتر از هر چیزی نیازمند تفکر و ایده جدید است و بازیکنانی باید بیایند که در تفکر باشگاه استقلال جای بگیرند. در مربیگری هم به همین شکل است .امیدوارم اتفاقاتی که می‌افتد و تصمیماتی که می‌گیرند باعث شود استقلال به شرایط سابق خود برگردد و نتایج درخشانی کسب کند چون امسال طرفداران استقلال خیلی ناراحت شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز