خبرگزاری کار ایران

پیش از دیدار با جمهوری چک؛

کواچ 3 ملی‌پوش والیبال را دیپورت کرد/ فراخوانی 3 بازیکن جدید به پراگ

asdasd
کد خبر : ۲۷۷۵۶۰

سه والیبالیست تیم ملی بنا به درخواست سرمربی تیم ملی والیبال ایران فردا (دوشنبه ) فنلاند را به مقصد تهران ترک خواهند کرد.

به گزارش ایلنا، 3 بازیکن از 17 بازیکن اعزامی تیم ملی والیبال کشورمان فردا به تهران بازمی‌گردند و 2 بازیکن از اردوی تیم ملی ب در تهران و یک بازیکن از تیم ملی زیر 23 سال به اردوی تیم ملی می‌پیوندند. این اردو قرار است به زودی در پراگ پایتخت جمهوری چک برگزار شود.

تیم ملی والیبال کشورمان پس از برگزاری سومین دیدار خود در فنلاند صبح امروز (یکشنبه) راهی جمهوری چک می شود تا پس از برگزاری اردوی تدارکاتی خود و انجام دو دیدار دوستانه با تیم ملی این کشور در پراگ با 15 بازیکن برای حضور در لیگ جهانی عازم لس‌آنجلس امریکا شود.

اسلوبودان کواچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران با پایان یافتن اردو و دیدارهای تدارکاتی در فنلاند تصمیم گرفت تا آرش کشاورزی، میکائیل تاجر و رضا عابدین را به تهران بفرستد تا تمرینات خود را در اردوی تیم ملی ب ادامه دهند و فرهاد بیروت‌پور و مصطفی شریفات نیز از تهران به منظور پیوستن به تیم‌ملی امروز راهی پراگ می‌شوند.

همچنین جواد معنوی‌نژاد پس از پایان مسابقات زیر 23 سال آسیا در میانمار عازم جمهوری چک می‌شود و در پراگ به جمع دیگر ملی پوشان می پیوندد.

رقابت‌های تیم ایران در لیگ جهانی والیبال در سال 94 از نهم خرداد در لس‌آنجلس آغاز می‌شود و تیم ملی کشورمان در دهم و یازدهم خردادماه به مصاف تیم ملی امریکا خواهد رفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز