خبرگزاری کار ایران

هفته سی‌وسوم بوندس‌لیگا

تیره‌روزی‌های بایرن ادمه دارد/ نایب قهرمان در هفته پایانی مشخص می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۷۷۴۸۷

تیم فوتبال بایرن‌مونیخ با شکست برابر فرایبورگ سومین باخت پیاپی خود را در بوندس‌لیگا تجربه کرد. پیروزی‌ تیم‌های ولفسبورگ و مونشن‌گلاباخ هم تکلیف نایب‌قهرمانی این فصل را به هفته پایانی کشاند.

به گزارش خبرنگار ایلنا،‌ هفته سی‌وسوم بوندس‌لیگا ساعت 18 امروز با برگزاری 9 بازی برگزار شد و در یکی از این دیدار‌ها تیم فوتبال بایرن‌مونیخ در زمین فرایبورگ به میدان رفت و برابر این تیم متحمل شکست 2 بر یک شد.

دقیقه 13 باستین شواین اشتایگر گل نخست بازی را برای مونیخ به ثمر رساند. 20 دقیقه بعد آدمیر مهمدی بازی را برای فرایبورگ به تساوی کشاند. این دیدار در نیمه نخست با تساوی یک بر یک به پایان رسید و تا ثانیه‌های پایانی هم با همین نتیجه دنبال می‌شد اما گل دقیقه 89 نیلس پترسون همه چیز را به سود فرایبورگ ته‌جدولی عوض کرد.

بایرن با این شکست سومین باخت متوالی‌ خود را در بوندس‌لیگا تجربه کرد اما با 76 امتیاز در یک هفته مانده به پایان رقابت‌ها بوندس‌لیگا به صدرنشینی خود ادامه داد. فرایبورگ با 3 امتیاز ارزشمند این بازی به رتبه چهاردهم صعود کرد تا در هفته پایانی،‌ امیدواری زیادی به باقی ماندن در بوندس‌لیگا داشته باشد.

در دیگر دیدار مهم امروز، ولفسبورگ در زمین خود میزبان دورتموند بود و با حساب 2 بر یک به برتری رسید. دانیل کالیگیوری دقیقه یک دروازه شاگردان کلوپ را باز کرد. 10 دقیقه بعد نوبت به اوبامیانگ رسید تا از روی نقطه پنالتی دورتموند را به گل تساوی برساند. دقیقه 49 نالدو دومین گل میزبان را به ثمر رساند. این دیدار با نتیجه 2 بر یک به سود ولفسبورگ به پایان رسید تا این تیم درفاصله یک‌هفته به پایان رقابت‌های این فصل بوندس‌لیگا به امتیاز 68 برسد و شانس اول نایب قهرمانی لقب بگیرد. دورتمند با شکست در این دیدار و با توجه به شکست وردربرمن و هانوفر در رتبه هفتم باقی ماند.

سایر نتایج هفته سی‌وسوم بوندس‌لیگا به این شرح است:

شالکه یک – پادربورن صفر

بایرلورکوزن 2- هافن‌هایم صفر

ماینس 2 – کلن صفر

آگزبورگ یک – هانوفر 2

هرتابرلین صفر – فرانکفورت صفر

وردربرمن صفر – مونشن‌گلادباخ 2

اشتوتگارت 2- هامبورگ یک

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز