خبرگزاری کار ایران

تکواندوی قهرمانی جهان-روسیه؛

بانوی‌ایرانی حریف نماینده ترک‌ها نشد/ وداع زودهنگام خدابنده‌ با جام‌جهانی

asdasd
کد خبر : ۲۷۷۳۵۱

رقابت‌های مرحله مقدماتی وزن 73+ کیلوگرم مسابقات تکواندوی قهرمانی جهان در حال برگزاری است و اکرم خدابنده با قبول شکست برابر نماینده ترکیه از دور رقابت‌ها کنار رفت.

به گزارش ایلنا، چهارمین روز از بیست و دومین دوره مسابقات تکواندوی قهرمانی جهان(G12) با برگزاری مرحله مقدماتی رقابت‌های اوزان 53-و 73+کیلوگرم زنان و 54-کیلوگرم مردان از صبح امروز(جمعه) در ورزشگاه"تراکتور" شهر چلیابیسنک آغاز شده است.

اکرم خدابنده تکواندوکار وزن 73+ کیلوگرم کشورمان، در اولین مبارزه خود در این رقابت‌ها "دانسه جوزف" از جزایر ویرجین را پیش‌رو داشت که به دلیل حاضر نشدن این ورزشکار در این مسابقه، راهی دور بعد شد. او در ادامه به مصاف "نافیا" از ترکیه (دارنده مدال طلای چند دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان اروپا و برنز قهرمانی نوجوانان جهان) رفت که در ثانیه‌های پایانی و در حالی‌که از حریف خود پیش بود نتیجه را 9 بر 8 واگذار کرد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

تیم ملی تکواندوی کشورمان تاکنون در بخش مردان توسط فرزان عاشورزاده و مسعود حجی‌زواره، 2 مدال طلا را به نام خود ثبت کرده است.

این دوره از مسابقات ار روز سه شنبه(22 اردیبهشت ماه) در 8 وزن جهانی با حضور ۸۷۵ تکواندوکار از 136 کشور به میزبانی روس‌ها آغاز و دوشنبه (28 اردیبهشت ماه) به پایان می رسد. تیم ملی کشورمان در بخش مردان در تمامی اوزان و در بخش زنان در 5 وزن حضور پیدا کرده است.

به نفرات اول این مسابقات 120 امتیاز، نفرات دوم 72 امتیاز و نفرات سوم 43.20 امتیاز برای افزایش امتیازات رنکینگ المپیکی، در راستای کسب سهمیه المپیک ریو 2016 تعلق خواهد گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز