خبرگزاری کار ایران

مربی جاه طلبی هستم اما...

اسکوچیچ: هیچ مذاکره ای با استقلال نداشته ام/امسال سه بار ترکیب فولاد را عوض کردم

asdasd
کد خبر : ۲۷۷۲۷۵

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: 10 روز است که قرار داد خود را به مدت 2 سال با باشگاه فولاد تمدید کرده ام و هیچ مذاکره ای با استقلال تهران نداشته ام.

به گزارش ایلنا، دراگان اسکوچیچ ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: با استقلال تهران هیچ مذاکره ای نداشته ام و اگر استقلال نظری به من دارد از محبت مدیران این باشگاه نسبت به خود تشکر می کنم.

وی افزود: فردی جاه طلب هستم و امیدوارم تیم را برای فصل آینده لیگ برتر آماده کرده و به عنوان قهرمانی دست یابیم.

وی گفت: در لیگ چهاردهم سه بار به طور کامل ترکیب تیم را تغییر دادیم و مجبور شدیم از چند سیستم استفاده کنیم. فرصت بازسازی ما کم بود زیرا بازیکنان را در طول فصل از دست دادیم.

سرمربی فولاد خوزستان بیان داشت: تعداد بازیکنان ما کم است و از این رو تیم فولاد باید بسیار پیش از این افت میکرد و با توجه به مشکلاتی که در طول فصل داشتیم از رتبه خود در جدول راضی هستیم.

وی در مورد آخرین دیدار این تیم مقابل صبای قم گفت: بازی مقابل صبای قم برای ما از نظر کسب رتبه نهایی اهمیت بالایی دارد و امیدوارم بازیکنان به حساسیت این دیدار توجه لازم را داشته باشند.

اسکوچیچ گفت: متاسفانه بازی های آخر لیگ همواره با بی انگیزگی بازیکنان همراه است و بازیکنان بیشتر به فکر آینده خود و فصل بعد هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز