خبرگزاری کار ایران

پیش‌بازی پتروشیمی بندرامام و مهرام

زمانی برای زندگی و زمانی برای مرگ/ مهرام با هاشمی یک گام تا فینال

asdasd
کد خبر : ۲۷۷۰۷۲

دیدار چهارم تیم‌های پتروشیمی بندرامام و مهرام تهران در حالی به میزبانی شهرک بعثت برگزار می‌شود که مهرامی‌ها در مجموع 3 بر یک از حریف خود پیش افتاده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بعداظهر فردا مصاف حساس و سرنوشت‌ساز پتروشیمی بندرامام و مهرام تهران در سالن شهرک بعثت ماهشهر برگزار می‌شود. مهرامی‌ها در صورت پیروزی در دیدار فردا، حریف دانشگاه آ‌زاد در دیدار فینال لیگ حرفه‌ای می‌شود.

مهرام که در دیدار رفت لیگ حرفه‌ای بسکتبال با اختلاف یک امتیاز در خانه مغلوب پتروشیمی شده بود، با اضافه شدن حامد حدادی و تاکوان دین قدرت دوچندانی پیدا کرد و در اواخر رقابت‌های فصلی مدعیان قهرمانی را یکی پس از دیگری شکست داد. شاگردان هاشمی با حدادی و بدون تاکوان دین، تنها در آبادان مغلوب پالایش نفت، غول‌کش لیگ حرفه‌ای شدند اما پس از آن شکست، شهرداری گرگان و تیم مدعی دانشگاه آزاد را با اختلاف زیاد شکست دادند تا خود را به عنوان مدعی اصلی قهرمانی معرفی کنند. با شکست پالایش نفت برابر دانشگاه‌ آزاد، شاگردان شاهین‌طبع قهرمان فصلی لیگ حرفه‌ای شدند و پتروشیمی و مهرام را در پلی‌آف به مصاف یکدیگر فرستادند. این موضوع باعث شد پس از سال‌ها تیم‌های فینالیست لیگ حرفه‌ای (برتر) عوض شوند.

پتروشیمی پس از برکناری ناگهانی میتف، متحمل 3 شکست پیاپی برابر مهرام شد. هرچند شاگردان حاتمی در این مسابقات روند رو به رشدی داشتند. آن‌ها در دیدار سوم با بازی گردانی نیکخواه بهرامی و محمد جمشیدی، همچنین پرتاب‌های خوب آفاق و حضور موثر یخچالی، عرصه را بر میزبان پرقدرت خود تنگ کردند. در مقابل مهرام که این‌روزها بیشتر از هرزمان دیگری هماهنگ نشان می‌دهد، با تاکوان دین و حامد حدادی، شکست‌ناپذیر به نظر می‌رسد. پتروشیمی حتی اگر فردا موفق به شکست مهرام شود، در ادامه برابر این تیم قدر کار سختی دارد. شاید حضور اسلاوکو، سنتر 2 متر 30 سانتی‌متری پیشین ذوب‌آهن در این تیم که قامتی بلندتر از حدادی دارد، در دفاع به یاری شاگردان حاتمی بیاید اما اسلحه پنهان مصطفی هاشمی در مهرام، بدون شک تاکوان دین است. بازیکنی که با پرتاب‌های بی‌نقص‌اش، به قول ساهاکیان کمر حریفان را می‌شکند. بازیکنان پترو در صورتی که دین را مهار کنند، در واقع توپخانه مهرام را از کار می‌اندازند. پتروشیمی می‌تواند به بازی خوب ایگور زایتسف، زیر حلقه مهرام هم امیدوار باشد. شاید هواداران بسکتبال و حتی مهرامی‌ها دوست نداشته باشند، فردا تکلیف تیم صعود‌کننده به فینال مشخص شود و جدال زیبای این دوغول بسکتبال ایران، ادامه داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز