خبرگزاری کار ایران

تکواندوی قهرمانی جهان - روسیه؛

حجی‌زواره دومین نماینده‌ایران در شیاپ‌چانگ روسیه/ جدال فرزان پای فینال

asdasd
کد خبر : ۲۷۶۸۱۸

در ادامه بیست و دومین دوره رقابت‌های تکواندوی قهرمانی جهان فردا مسعود حجی‌زواره نماینده‌ایران در دومین روز به مصاف حریفان خود خواهد رفت.

به گزارش ایلنا، بیست و دومین دوره مسابقات تکواندوی قهرمانی جهان (G12)، از صبح امروز(سه‌شنبه) با حضور 875 تکواندوکار از 136 کشور و با برگزاری رقابت‌های دو وزن ۵۸-کیلوگرم مردان و ۴۶-کیلوگرم زنان در سالن "تراکتور" شهر چلیابیسنک رسما آغاز شد.

فردا(چهارشنبه) و در دومین روز این مسابقات، مسعود حجی‌زواره نماینده وزن 74- کیلوگرم کشورمان در این رقابت‌ها در نخستین گام باید با "چنوف زاکاریا" از الجزایر رقابت کند. این تکواندوکار جوان تیم الجزایر که یکسال است به رده سنی بزرگسالان آمده در کارنامه خود مدال برنز رقابت‌های قهرمانی قاره آفریقا را در اختیار دارد که البته در وزن 68- کیلوگرم بدست آمده است.

حجی‌زواره در صورت پیروزی در این دیدار، باید با یکی از نمایندگان کرواسی و غنا رقابت کند. "احمد ساما" از غنا مدالی را در کارنامه ندارد اما "تونی کانائت" (نماینده کروات‌ها) در رقابتهای جام پادشاهی هلند 2015 به مدال برنز دست یافته که البته این عنوان با قبول شکست برابر نماینده کشورمان (سید محمد رفیعی) کسب شد.

در این روز رقابت‌های مرحله مقدماتی وزن 49- کیلوگرم زنان نیز برگزار می‌شود که ایران نماینده ندارد.

رقابت‌های مرحله نیمه نهایی و نهایی وزن 58- کیلوگرم نیز فردا (چهارشنبه) برگزار می‌شود که فرزان عاشوزراده در مرحله نیمه‌نهایی و برای راهیابی به فینال به مصاف نماینده روسیه خواهد رفت.

این دوره از مسابقات به مدت 7 روز و در 8 وزن جهانی برگزار می‌شود که تیم ملی کشورمان در بخش مردان در تمامی اوزان و در بخش زنان در 5 وزن حضور پیدا کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز