خبرگزاری کار ایران

در اعتراض به اشتباهات داوری؛

تارتار: مرا از فوتبال محو کنید/به خاطر اشتباهات داوری خانه‌نشین شدم

asdasd
کد خبر : ۲۷۶۶۲۱

سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت:حاضرم از فوتبال محو شوم ولی شرایط حاکم بر فوتبال ایران درست شود و اشتباهات داوری به حداقل برسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهدی تارتار که به شدت از شکست تیم صبای قم برابر نفت تهران در هفته بیست و نهم ناراحت بود، گفت: الان هفت مسابقه است که یا برای ما پنالتی نمی‌گیرند و یا علیه ما پنالتی گرفته می‌شود. اگر من به خاطر این اشتباهات داوری خانه نشین شوم چه کسی به داد من می‌رسد؟

وی که در برنامه 90 سخن می گفت، افزود: حاضرم مرا از فوتبال محو کنند ولی این فوتبال درست شود.

تارتار افزود: به خاطر اشتباهات داوری در هفته یازدهم از تیم گسترش فولاد اخراج شدم ولی کسی کاری به داوران خاطی نداشت. مسئولان صبا مشکلات داوری را درک می کنند ولی خیلی از مدیران این مسئله را نمی پذیرند و خیلی زود تصمیم به برکناری مربی تیم می گیرند.

سرمربی صبا که روی خط برنامه نود آمده بود، درباره اعتراضش به استفاده بازیکنان نفت از GPS، تصریح کرد: من بازیکنان نفت را تفتیش نکردم. یکی از بازیکنان نفت که قبلا شاگردم بود، سمتم آمد و دستم به GPS دور کمر او خورد. داور بازی هم با گردن کلفتی گفت که تشخیص می‌دهم این بازیکن بازی کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز