خبرگزاری کار ایران

حاشیه دیدار مهرام و پتروشیمی بندر امام

عصبانیت حدادی و احساسی شدن حاتمی

asdasd
کد خبر : ۲۷۶۵۲۸

دیدار تیم های بستکبال مهرام و پتروشیمی بندر امام در پلی آف لیگ حرفه ای بستکبال ایران با حاشیه هایی همراه بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مرحله‌ نیمه‌نهایی لیگ‌حرفه‌ای بسکتبال با برگزاری 2 دیدار همزمان پیگیری شد که تیم‌های مهرام تهران و پتروشیمی بندر امام در حالی از ساعت 15:20 امروز در سالن بستکبال آزادی برابر هم قرار گرفتند که مهرام از 3 بازی قبلی خود 2 پیروزی و یک شکست برابر پتروشیمی بدست آورده بود.

اوایل نیمه‌دوم حامد حدادی چند بار از سوی بازیکنان پتروشیمی به ویژه صمد نیکخواه‌بهرامی و میثم میرزایی بلاک‌شات شده بود که کنترل عصبی خود را از دست داد و زمانی که مصطفی هاشمی سر مربی‌مهرام تقاضای وقت استراحت کرد، حدادی از شدت عصبانیت با کف دو دستش روی نیکمت ذخیره مهرام کوبید.

مهران حاتمی سرمربی پتروشیمی که کمتر احساساتی می‌شد در این بازی ترک عادت کرد و با شور و هیجان خاصی از کنار زمین شاگردانش را هدایت کرد.

مصطفی هاشمی سرمربی مهرام از ابتدای بازی به نحوه قضاوت داوران معترض بود و بالاخره در کوارتر سوم با تکنیکال‌فول داوران جریمه شد.

ایوان بازیکن شماره 19 پتروشیمی بندر امام با 4 خطایی‌شدن در خطر خارج شدن از بازی قرار دارد.

دیدار تیم‌های مهرام و پتروشیمی بندر امام در کوارتر سوم با برتری 47 بر 45 شاگردان مهران حاتمی به پایان رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز