خبرگزاری کار ایران

مهدی تاج خبرداد؛

دربی 80 زودتر از لیگ چهاردهم به پایان می رسد/احتمال بلیت فروشی کاغذی در روز مسابقه

asdasd
کد خبر : ۲۷۶۵۱۳

رئیس سازمان لیگ فوتبال از برگزاری دربی 80 تیم های استقلال و پرسپولیس پیش از دیگر دیدارهای هفته پایانی لیگ برتر خبر داد.

به گزارش ایلنا، مهدی تاج امروز (دوشنبه) در پایان نشست هیات رئیسه سازمان لیگ اظهار داشت: پس از برگزاری چند نشست و بررسی شرایط، تصمیم گرفتیم تا دیدار استقلال و پرسپولیس که تاثیری در جدول رده بندی ندارد از ساعت 17 آغاز شود.

وی افزود: دیگر دیدارها که برای تعیین قهرمان، سهمیه آسیا و سقوط به لیگ دسته یک تاثیرگذار هستند از ساعت 19 و 30 دقیقه روز جمعه آغاز می شوند.

رئیس سازمان لیگ تاکید کرد که هماهنگی های لازم با صدا و سیما برای پخش مستقیم دیدار شهرآورد و دیگر دیدارهای هفته پایانی که روز جمعه هفته جاری برگزار می شود، انجام شده است.

وی در مورد مخالفان تغییر زمان شهرآورد اظهار داشت: این دیدار در همان روز جمعه برگزار می شود و علاقه مندان می توانند هم شهرآورد را تماشا و هم دیگر دیدارهای مهم را نظاره‌کنند.

تاج در مورد بلیت فروشی شهرآورد نیز گفت: تاکنون به صورت الکترونیکی بلیت های این دیدار به فروش رسیده است و شاید در روز مسابقه نیز بلیت فروشی کاغذی داشته باشیم.

رئیس سازمان لیگ در مورد شرایط لیگ دسته اول گفت: همان طور که اعلام کردیم در فصل آینده رقابت های لیگ دسته اول در یک گروه 20 تیمی انجام می شود.

وی ادامه داد: تمامی تیم ها باید با خواسته های حرفه ای کنفدراسیون فوتبال آسیا هماهنگ باشند و در غیراین صورت از مسابقات کنار گذاشته می شوند.

تاج در مورد زمان برگزاری دیدار نهایی جام حذفی نیز توضیح داد: مسئولان دو باشگاه ذوب آهن و نفت تهران هم اکنون در سازمان لیگ حضور دارند تا در این خصوص تصمیم نهایی را اتخاذ کنیم.

هفته سی ام و پایانی لیگ برتر فوتبال روز جمعه پیگیری خواهد شد و دو تیم نفت تهران و تراکتور سازی در ورزشگاه یادگار امام (ره) شهر تبریز برای عنوان قهرمانی به مصاف یکدیگر می روند.

برنامه کامل هفته سی ام لیگ برتر فوتبال به قرار زیر است:

راه آهن - گستر
ملوان - نفت مسجد سلیمان
تراکتور سازی تبریز - نفت تهران
استقلال خوزستان - پیکان
صبا - فولاد
پدیده - ذوب آهن
پرسپولیس - استقلال
سپاهان - سایپا

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز