خبرگزاری کار ایران

شانس بزرگ ما برای قهرمانی هواداران هستند؛

نریمان جهان: وقتی فروزان 4 تا گل خورد، ساکت شد/برنامه خاصی برای نفت داریم

asdasd
کد خبر : ۲۷۶۴۹۷

مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز برنامه‌های خاصی برای گلزنی در بازی آخر لیگ و قهرمانی در شهر خودشان دارد.

گفت و گوی سامان نریمان جهان با خبرنگار ایلنا را در زیر می خوانید.

*بازی با استقلال چطور بود؟

از اول هم معلوم بود که بازی سختی داریم و خدا را شکر که خوب تمام شد چون واقعا به این 3 امتیاز برای قهرمانی نیاز داشتیم و خدا را شکر که بردیم.

*استقلال در این دیدار چطور بود؟

به نظرم خوب بازی کرد. ما استقلال را خوب آنالیز کرده بودیم و در ضد حملات از فرصت ها خوب استفاده کردیم و کار را تمام کردیم.

*در مورد کری های محسن فروزان قبل از بازی چه صحبتی دارید؟

کری های او قبل از بازی بود. قسمت بود که 4 تا بخوره اما انشالله بازی بعد نمی خورد. فروزان قبل از بازی کری می خواند و بعد از بازی ساکت می شود اما ما بعد از اینکه بردیم کری می خوانیم.

*در مورد هت تریک خودت مقابل استقلال چه صحبتی داری؟

من اول از خدا ممنونم که در این بازی حساس و مهم در ترکیب ثابت تیمم بودم و هت تریک کردم. انشالله همین روند را ادامه بدهم چون هدف ما فقط قهرمانی است و به چیز دیگری فکر نمی کنیم.

*آخرین بازی شما با نفت تهران است. این بازی را چطور می بینی؟

بازی بسیار حساس و پرفشاری برای هر 2 تیم است چون هر 2 تیم قهرمانی می خواهند و هر تیمی که کمتر اشتباه کند و سازماندهی و تمرکز بهتری داشته باشد و از فرصت ها بهتر استفاده کند؛ برنده می شود. شانس بزرگ ما هواداران مان هستند که با حمایت آنها می‌توانیم ببریم و قهرمان شویم.

*برای جشن قهرمانی برنامه خاصی دارید؟

می خواهیم برنامه ریزی کنیم، حتی برای گل ها هم برنامه ریزی داریم تا همه چیز عالی جلو برود.

*به حضور در تیم ملی فکر می کنی؟

صد در صد فکر می کنم. از روزی که کی روش اسم مرا برای تیم ملی داد تلاشم را چند برابر کردم تا حتی یک بار هم که شده کی روش مرا از نزدیک ببیند. دوست دارم به تیم ملی دعوت شوم و اگر هم نشوم دعا می کنم تا بچه های تیم ملی موفق شوند و ایران ما را سربلند کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز