خبرگزاری کار ایران

به هواداران نفت مسجد سلیمان حق می دهم؛

فرکی: هم خوشحالم هم ناراحت/ آخر هفته در مورد فصل بعد تصمیم می گیرم

asdasd
کد خبر : ۲۷۶۳۱۵

امروز از پیروزی مقابل نفت‌مسجد سلیمان خوشحالم، اما از سقوط این تیم به دسته اول متاسف هستم.

به گزارش خبرگزاری ایلنا،‌ هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال در حالی امروز بین دو تیم سپاهان و نفت مسجدسلیمان برگزار شد که این دیدار در پایان با نتیجه 3 بر یک به سود سپاهانی‌ها تمام شد.

حسین فرکی در پایان بازی اظهار داشت: بازی امروز قابل پیش‌بینی بود که از حساسیت بالایی برخوردار است چرا که یک تیم برای سقوط نکردن تلاش می کرد و یک تیم دیگر برای صعود. برای برد خودمان خوشحالم اما برای مسجدسلیمان که سقوط کرد واقعا ناراحتم چون این تیم با توجه به بازی‌هایی که در طول فصل ارائه کرد شاید بهتر از این می‌توانست نتیجه کسب کند. آنها با تمام مشکلاتی که داشتند امروز می‌خواستند از شانس پیروزی استفاده کنند و مقابل ما نتیجه بگیرند.

فرکی در مورد اعتراض تماشاگران نفت مسجدسلیمان گفت: به نظرم تماشاگر وقتی تیمش گل می‌خورد روی دلسوزی ناراحت می شود و آنها حق دارند. امروز شعار به مسئولان باشگاه بیشتر به چشم می‌‌خورد و من به هواداران حق می‌دهم.

سرمربی تیم سپاهان در ادامه خاطرنشان کرد: ما از 6 هفته قبل برای آنکه شانس خودمان را از دست ندهیم برنامه‌ریزی کرده بودیم. حالا تیم تراکتورسازی و نفت در جدول بالاتر از ما قرار دارند. شاید هفته آینده اتفاقات زیادی رخ دهد.

فرکی در پایان و در مورد ادامه همکاری خود با تیم سپاهان گفت: من یک فصل و نیم با تیم سپاهان قرارداد دارم. آخر هفته بازی ‌ها تمام می شوند و بعد از آن در مورد ادامه همکاری تصمیم خواهم گرفت.

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز