خبرگزاری کار ایران

تکلیف قهرمان به روز آخر کشید

منصوریان: می توانیم فاتح لیگ چهاردهم باشیم/ اصفهانی ها هم می‌توانند قهرمان شوند

سرمربی نفت تهران گفت: در سخت‌ترین شرایط با وجود فشردگی برنامه‌های لیگ، حرفه‌ای بازی کردیم.

به گزارش ایلنا، علیرضا منصوریان پس از پیروزی شاگردانش مقابل صبا در نشست خبری گفت: در سخت‌ترین شرایط و با توجه به فشردگی برنامه های لیگ و در وضعیتی که باید مواظب سلامت جسمانی بازیکنان تیم می‌بودیم توانستیم به پیروزی برسیم. نفت الگوی خوبی برای دیگر تیم‌ها است.

وی ادامه داد: در شرایطی بازی را بردیم که حریف فکر می‌کرد تیممان خسته است. من این برد را به تمام خانواده نفت ایران تبریک می‌گویم. حالا خانواده‌ها از طریق دیدن و تماشای بازی‌های نفت کم کم جزو طرفداران تیم می‌شوند و جا دارد از مسئولان وزارت نفت و تمام کسانی که به این جوان‌ها اعتماد کردند تشکر کنم و امیدوارم بتوانیم فاتح لیگ امسال باشیم.

سرمربی تیم نفت تهران در پاسخ به سوالی درباره دیدار با تراکتورسازی در هفته پایانی لیگ گفت: پیش بینی می کردم لیگ 93-94 یکی از جذاب‌ترین لیگ‌های فوتبال ایران باشد و قهرمان آن در ثانیه‌های آخر مشخص شود. داشتن این لیگ را به فوتبال دوستان تبریک می گویم چراکه تکلیف قهرمان به روز آخر کشید.اگر مقابل تراکتورسازی به پیروزی برسیم, قهرمان می شویم و تراکتور نیز باید ما را شکست دهد. تلاش می‌کنیم در هفته آخر به پیروزی برسیم تا جام قهرمانی را از آن نفت کنیم.

وی همچنین متذکر شد: البته اعتقاد دارم بازی با صبا سخت‌تر از بازی با تراکتورسازی بود چراکه ما باید صبا را می‌بردیم تا در کورس بمانیم. از سوی دیگر سپاهان هم به خوبی ما را تعقیب می‌کند و در صورت شکست ما مقابل تراکتور و پیروزی آنها در بازی آخر اصفهانی ها هم می‌توانند قهرمان شوند.

کد خبر : ۲۷۶۳۰۰