خبرگزاری کار ایران

مهدی تاج اعلام کرد؛

احتمال تغییر زمان دربی سرخابی/ شکسته شدن دوباره رکورد حضور ۱۰۰ هزار نفری

asdasd
کد خبر : ۲۷۶۲۶۱

رئیس سازمان لیگ با بیان اینکه ایران برای دومین بار رکورد 100 هزار تماشاگر را شکست گفت: در صورت موافقت استقلال دربی 80 در روز پنج شنبه برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، مهدی تاج پس از جلسه‌ با اعضای شورای تأمین اظهار داشت: خوشحالم که توانستیم اعضای شورای تأمین را به سازمان لیگ دعوت کنیم و آنها را از نزدیک ببینیم. به نظر ما پایان سال هم اکنون است زیرا از نظر فوتبالی‌ها لیگ در حال پایان است و خوشبختانه هفته‌های پایانی لیگ ما با اروپا همزمان شده است که این مسئله می‌تواند خوب باشد.

وی ادامه داد: از همه اعضای اجرایی تشکر می‌کنم. در همه استان‌ها تلاش کردند و حراست وزارت ورزش هم به خوبی شرایط را فراهم کرد. همچنین نیروی انتظامی و صدا و سیما هم در این زمینه به ما کمک کردند تا یک سال برنامه خوبی را پیش ببریم.

رئیس سازمان لیگ با اشاره به برگزاری دربی یادآور شد: اینکه هواداران زیادی در بازی‌ها حاضر می‌شوند به فوتبال ما کمک می‌کنند. امروز تماشاگر قابل ملاحظه‌ای برای تماشای دیدار استقلال و تراکتورسازی خواهد رفت. دو بار در آسیا رکورد 100هزار نفر را شکستیم و احتمالاً در روزهای آینده هم بار دیگر این مسئله تکرار خواهد شد. وقتی چنین اتفاقی رخ می‌دهد تمرینی برای خدمات شهری خوهد بود و اورژانس‌، اتوبوسرانی، مترو و سایر نهادها می‌توانند خود را در این زمینه محک بزنند که رفت و آمدهای تماشاگران به خوبی و با سلامت انجام شود.

تاج یادآور شد: امکان دارد که دربی روز پنجشنبه برگزار شود البته این مسئله در حالی است که نظر استقلال را جلب کنیم زیرا بحث برگزاری تمامی بازی‌ها در یک روز سخت و دشوار است. اگر استقلال اندکی شانس برای کسب سهمیه آسیا داشته باشد تمامی بازی‌ها روز جمعه و در یک زمان برگزار می‌شود در غیر این صورت امکان دارد دربی روز پنجشنبه برگزار شود.

وی در مورد اینکه آیا این احتمال وجود دارد که بازی دربی روز جمعه زودتر از سایر بازی‌ها برگزار شود، گفت: خیر اگر استقلال موافق باشد بازی پنجشنبه برگزار می‌شود و در غیر این صورت در همان روز جمعه و همزمان با سایر بازی‌ها برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان لیگ در خصوص مصوبات شورای تأمین تأکید کرد:‌ این موضوع قرار نیست رسانه‌ای شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ، پس از تشکر تاج رئیس سازمان لیگ از کلیه عوامل حراستی، امنیتی، اطلاعاتی بابت زحمات طول فصل جاری در همین راستا حراست نیز نسبت به برگزاری مناسب و منظم  و دقیق از کلیه همکاران سازمان لیگ تقدیر داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز