خبرگزاری کار ایران

لیگ جهانی متفاوتی پیش‌ رو داریم

عبادی‌پور: امسال بهتر از همیشه برای تیم ملی بازی می‌کنم/ همه می‌دانند کارمان چقدر سخت است

asdasd
کد خبر : ۲۷۶۲۳۷

بازیکن تیم ملی والیبال ایران تاکید کرد امسال بهتر از همیشه برای تیم ملی به میدان می‌رود.

انگیزه صعود داریم. از گروه ما 2 تیم بالا می‌رود همه بایدزور خود را بزنند تا ازگروه بالا بروند. حریفان ما قدردنیا هستند.

آن‌ها تیم‌هایی تاکتیکی هستند و فرد در این تیم‌ها حرف اصلی را نمی‌زند اما ما هم برابر آن‌ها بهترین بازی های خود را به نمایش گذاشتیم. البته بازی‌های امسال تفاوت زیادی با سال گذشته دارد. حالا رقبا والیبال ایران را شناخته‌اند و ما هم باید به این موضوع توجه کنیم.

وی اضافه کرد: همه حتی خود کواچ هم می‌داند چه کار سختی پیش رو داریم. کار ما چه در بازی‌های آسیایی،‌ چه در انتخابی  المپیک بسیار دشوار است اما نکته مهم حضور کواچ کنار تیم است. او از ابتدا ما را در تمرینات همراهی می‌کرد و این موضوع به هماهنگی بچه‌ها کمک زیادی کرد. ما خیلی زود کارهای تکنیکی و تاکتیکی را آغاز کردیم و زمان را از دست ندادیم.

عبادی‌پور درباره برپایی اردو در کشورهای فندلاند و چک توضیح داد: پیش از برگزاری رقابت‌های جهانی، تنها تدارکات ما حضور در این کشورهاست. امیدوارم تورنومنتی که قرار است در آن شرکت کنیم، بازی‌های سنگینی را برای ما در برداشته باشد. به این ترتیب می‌توانیم با آمادگی کامل لیگ جهانی را آغاز کنیم.

بازیکن تیم ملی والیبال ایران درباره دومین سال حضورش در این تیم گفت: هرچه تجربه یک بازیکن بالاتر برود، فشار کمتری را در جریان مسابقات تحمل می‌کند. چنین بازیکنی می‌تواند در لحظات سرنوشت‌ساز تصمیمات بهتری بگیرد. امیدوارم امسال بهتر از پارسال و بهتر از همیشه در تمرین تیم ملی ظاهر شوم.

وی درباره شانس حضورش در ترکیب اصلی تیم ملی  اظهار کرد: من همه تلاشم را به کار می‌گیریم اما در نهایت این موضوع به کواچ مربوط می‌شود. امسال هم دوست دارم در امتیازات حساس کنار تیم ملی باشم و وظیفه‌ام را به نحو احسن انجام دهم.

عبادی‌پور در پاسخ به پرسش خبرنگار ایلنا مبنی بر غیبت‌اش در تیم امید، هنگام برگزاری بازی‌های آسیای میانه توضیح داد: متاسفانه یا خوشبختانه در تیم امید حضور نداشتم. با همه وجودم دوست دارم در خدمت تیم زیر 23 سال باشم اما این موضوع هم بستگی به نظر فدراسیون والیبال دارد. البته ترکیب تیم امید برای رقابت‌های آسیایی اعلام شده اما اگر من می‌توانم در رقابت‌های جهانی تیم امید را همراهی کنم که این هم بستگی به نظر فدراسیون و کواچ دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز