خبرگزاری کار ایران

کشتی فرنگی قهرمانی آسیا- قطر؛

گرایی، بویری، علیاری و باباجان‌زاده در مرحله نیمه نهایی

asdasd
کد خبر : ۲۷۶۱۲۹

محمد علی گرایی، پیام بویری، مهدی علیاری و بشیر باباجان زاده به مرحله نیمه نهایی وزن های 66، 75، 98 و 130 کیلوگرم بیست و پنجمین دوره رقابت های کشتی فرنگی آسیا راه یافتند.

به گزارش ایلنا، رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا از صبح امروز (یکشنبه) در سالن اسپایر شهر دوحه قطر در حال برگزاری است.

در وزن 66 کیلوگرم محمد علی گرایی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 11 بر 6 از سد آسرور محی الدین اف ازبکستانی گذشت. وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با برنده مبارزه تاکشی ایزومی از ژاپن و دولت ژادرایف از قزاقستان مسابقه می دهد.

در وزن 75 کیلوگرم پیام بویری در دور اول با نتیجه 8 بر صفر شریف بدر از قطر به پیروزی رسید.

وی در دور دوم در حالی که 8 بر 2 از بین یانگ از چین عقب بود با اجرای فیتوهای متوالی با نتیجه 16 بر 8 پیروزی را از آن خود کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. بویری در این مرحله به مصاف برنده کشتی میان دولت ژاکسیلیکوف از قزاقستان و آتابک عزیزبکوف از قرقیزستان می رود.

در وزن 80 کیلوگرم یوسف قادریان پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف جونی بیک اوتابیکوف از ازبکستان می رود. وی در صورت برتری در مرحله نیمه نهایی با برنده مبارزه جعفرخان از قطر و هیوک جین کیم از کره جنوبی مبارزه می کند.

در ورن 98 کیلوگرم مهدی علیاری پس از استراحت در دور اول، در دور دوم بیک سلطان محموداف از قرقیزستان را 3 بر صفر شکست داد و در مرحله نیمه نهایی با برنده دیدار محمد اباطالب از اردن و مارگولان آسیمبیکوف از قزاقستان روبرو خواهد شد.

در وزن 130 کیلوگرم بشیرباباجان زاده در دور نخست با نتیجه 4 بر یک مرات رامونوف از قرقیزستان را شکست داد، (رامانوف به دلیل مصدومیت به کشتی ادامه نداد) وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 8 بر صفر محمد ابراهیم از بحرین را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

باباجان زاده برای حضور در دیدار فینال به مصاف نورماخان تینالیف قهرمان بازی های آسیایی 2014 و دارنده مدال برنز جهان می رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز