خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان لیگ برتر مطرح کرد؛

درآمد میلیاردی 4 بازیکن و مربی لیگ برتر/ قرارداد کمتر از 200 میلیونی 265 بازیکن

asdasd
کد خبر : ۲۷۶۰۳۰

رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران با اشاره به شفاف سازی قراردادها در لیگ چهاردهم، گفت: در این فصل سه بازیکن و یک سرمربی بالای یک میلیارد تومان دریافت کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهدی تاج که در گفتگویی رادیویی سخن می گفت، ضمن بیان این مطلب افزود: امسال شفاف سازی قرارداد بازیکنان و مربیان لیگ در دستورکار سازمان لیگ قرار داشت و دیدید که تمامی قراردادها منتشر و اعلام شد تا هیچگونه ابهامی در این زمینه وجود نداشته باشد.

وی در مورد بالا بودن میزان قرارداد بازیکنان فوتبال گفت: فقط یک بازیکن بود که یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان دریافتی داشت. در مجموع و در این فصل سه بازیکن و یک سرمربی بالای یک میلیارد تومان دریافت کرده‌اند و 35 بازیکن هم از ۸۰۰ میلیون تومان تا یک میلیارد قرارداد داشتند.

تاج با برشمردن سایر مبالغ و تعداد بازیکنان هم گفت: ۲۶۵ بازیکن هم زیر ۲۰۰ میلیون تومان گرفته‌اند که ۶۵ درصد کل قراردادها را شامل می‌شود. این متاثر از سیاست جوانگرایی که امسال بطور جدی آن را پیگیری کردیم هم بود.

رئیس سازمان لیگ در بخش دیگری از سخنان خود درباره نامه باشگاه سایپای البرز برای برگزاری مسابقاتش در تهران، گفت: بله، سایپا در نامه‌ای درخواست کرده که مسابقاتش را در تهران برگزار کند. البته هیات فوتبال کرج هم باید در این باره نظر بدهد.

وی افزود: من با مسئولان باشگاه سایپا هم صحبت کردم. به هر حال فصل بعد در این خصوص تصمیم گیری خواهد شد.

رئیس سازمان لیگ در خصوص اینکه «آیا قبول درخواست سایپا به نوعی بازگشت به عقب محسوب نمی‌شود؟» تصریح کرد: طبق قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا باشگاه خودش می‌تواند ورزشگاهش را معرفی کند ولی در این زمینه نظر هیات فوتبال استان البرز هم برای‌مان مهم است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز