خبرگزاری کار ایران

چرا پایان لیگ بعد از جهانی و آسیایی است!

بهنام‌فر: نگاه‌ها به سوپر لیگ کاراته باید حرفه‌ای باشد/ اعتراض ما به بی‌برنامگی لیگ بود

asdasd
کد خبر : ۲۷۵۳۶۴

سرمربی تیم مناطق نفت‌خیز جنوب در مورد تعویق دیدار تیم‌های اول و دوم لیگ کاراته گفت: بیشتر از اینکه به لغو این دیدار معترض باشیم به بی‌برنامگی مسابقات لیگ اعتراض داریم. مگر به خاطر مصدومیت باید یک بازی به تعویق بی افتد؟

مهران بهنام‌فر در گفت‌وگو با ایلنا با بیان این مطلب اظهار داشت: هیچ‌جای دنیا به خاطر مصدومیت بازیکن، مسابقه را به تعویق نمی‌اندازند ولی در لیگ ما این اتفاق می‌افتد. این نخستین بار نیست مسابقات‌لیگ به تعویق می‌افتد و ما به این بی برنامه‌گی‌ها عادت داریم چون معمولا در سوپر لیگ کاراته برنامه‌ها طبق روال پیش نمی‌رود.

وی افزود: نکته اینجاست در فدراسیون‌کاراته چیزی به اسم سازمان‌لیگ نداریم و تصمیمات درباره سوپر لیگ کاراته را فدراسیون اعمال می‌کند. فقط می‌توانم بگویم امیدوارم لیگ طبق برنامه اعلام شده به پایان برسد.

بهنام‌فر ادامه داد: تا جایی که من می‌دانم لیگ باید در خدمت تیم ملی باشد اما در کشور ما این موضوع بر عکس است! وقتی مسابقات لیگ بعد از رقابت‌های جهانی و آسیایی برگزار می‌شود دیگر چه خروجی می‌تواند برای تیم ملی داشته باشد؟

سرمربی تیم مناطق نفت‌خیز جنوب با بیان اینکه به هر حال این تصمیم گرفته شده، افزود: حتی اگر به تعویق دیدار تیم‌های آذر خودرو نوین و دانشگاه‌آزاد اعتراض هم کنیم اتفاقی نمی‌افتد. ما باید روی دیدارهای باقی‌مانده خود تمرکز کنیم تا با پیروزی مقابل آذرخودرو مسیر رسیدن به قهرمانی را هموار کنیم.

وی بیان داشت: مصدومیت جزو لاینفک ورزش است و نمی‌توان به خاطر آسیب‌دیدگی یک دیدار سرنوشت‌ساز را به تعویق انداخت. امیدوارم نگاه‌ها به سوپر لیگ کاراته حرفه‌ای باشد تا از دل لیگ جوانان با استعدادی را به تبم ملی کاراته معرفی کنیم

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز