خبرگزاری کار ایران

برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا؛

کادر فنی تیم‌های ملی بدنسازی و پرورش اندام معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۲۷۵۳۱۵

در فاصله نزدیک به یک ماه تا آغاز رقابت‌های قهرمانی آسیا فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اسامی کادر فنی تیم های اعزامی به این رقابت ها را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، تیم های ملی فیزیک، بادی کلاسیک و پرورش اندام در شرایطی اواسط خردادماه در کشور ژاپن به مصاف رقبای قاره ای خود می روند که احسان کنگرلو، بیت اله عباسپور، علی تبریزی، وحید اکبرزاده و یوسف کریمی به عنوان کادر فنی تیم های اعزامی معرفی شدند.

رضا سلطانی، مدیر سازمان تیم های ملی و سخنگوی فدراسیون در این خصوص گفت: همه دوستانی که برای کادر فنی انتخاب شدند به عنوان مربی فعالیت می کنند و همانند سال‌های گذشته تیم ملی سرمربی ندارد.

وی در پاسخ به این سئوال که چرا در مسابقات انتخابی اکثر قهرمانان آسیایی و جهانی سال گذشته غیبت داشتند و آیا این موضوع باعث تضعیف تیم اعزامی که مدافع عنوان قهرمانی آسیا است، نخواهد شد، گفت: اکثر ملی پوشانی که در رشته بادی کلاسیک و پرورش اندام ترجبح دادند به انتخابی نیایند، یا از دنیای قهرمانی خداحافظی کردند یا می‌خواهند شانس خود را در مسابقات حرفه‌ای آزمایش کنند و یا قصد دارند خود را برای مسابقات جهانی بادی کلاسیک و پرورش اندام که به ترتیب مهر ماه در کره جنوبی و آبان ماه در اسپانیا برگزار می شود، آماده می سازند. 

سلطانی در ادامه اظهار داشت: برغم غیبت قهرمانان آسیا و جهان، به اذعان اکثر کارشناسان پیکارهای انتخابی سطح قابل قبولی داشت و تمامی نفرات برگزیده به لحاظ فنی شرایط کسب بهترین مدال را در مسابقات قهرمانی آسیا دارند. پتانسیل فنی تیم ایران آنقدر بالا است که حتی با تیم دوم هم جزو تیم های مدعی پیکارهای قاره ای و جهانی باشد.

مدیر سازمان تیم های ملی در خاتمه اظهار داشت: همانطور که قبلا گفتم، جلسه امروز چهارشنبه ملی پوشان و کادر فنی جنبه مراسم معارفه را دارد و اردوی شبانه روزی ملی‌پوشان 10 روز مانده به اعزام تیم به ژاپن در تهران پیگیری خواهد شد. البته مربیان تیم ملی امروز و پس از یک جلسه تمرینی، برنامه آماده سازی مورد نظرشان را در اختیار اردونشین ها قرار می دهند.

احسان کیان و محمد اسدی در بخش فیزیک، وحید ساعی دهقان، داود شکراله، کامران صالحی، کیوان رضاپور در رشته بادی کلاسیک، هادی محمدی، فرهاد اسد نژاد، سجاد نیک نام، میرحسین سعادت نیا، حمید لکزایی و یاسین امانی پور، جعفر غفارنژاد، آیت نجدباقری، پوریا پویان و محسن صمدی در رشته پرورش اندام عازم مسابقات قهرمانی آسیا خواهند شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز