خبرگزاری کار ایران

با حکم علی مرادی؛

رضاخانی رئیس کمیته داوران فدراسیون وزنه‌‌برداری شد

asdasd
کد خبر : ۲۷۵۲۱۵

طی حکمی از سوی علی مرادی، رئیس فدراسیون وزنه‌برداری منوچهر رضاخانی به عنوان رئیس کمیته داوران فدراسیون منصوب شد.

به گزارش ایلنا، رضاخانی که ریاست هیات وزنه‌برداری استان همدان را دارد، یکی از داوران درجه یک بین‌المللی وزنه‌برداری ایران به شمار می‌رود که سابقه 27 سال حضور در این رشته ورزشی را دارد. پیش از این با حکم حسن طباطبایی، سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری، محمد ذهتاب، مسئولیت سرپرستی کمیته داوران فدراسیون را عهده‌دار بود.

به دنبال انتصاب منوچهر رضاخانی، به عنوان رئیس کمیته داوران، جلسه‌ای با حضور داوران بین المللی کشورمان در محل فدراسیون وزنه‌برداری برگزار شد و این نفرات به عنوان اعضای کمیته داوران مشخص شدند:

سید فخرالدین حمزی، داور درجه یک بین المللی از قزوین، همت کرم‌پور، داور درجه یک بین المللی از البرز، علی سیردانی، داور درجه یک بین المللی از تهران، غلامعلی والامنش، داور درجه یک بین المللی از گیلان و محمد حسن شجاع فرد داور درجه یک بین المللی از قم.

منوچهر رضاخانی رئیس کمیته داوران فدراسیون وزنه‌برداری، پس از معرفی اعضای این کمیته، استخراج آمار داوران فعال و غیر فعال در سطح کشور و برنامه‌ریزی برای ارتقای حق الزحمه داوران را از اولویت‌های کمیته داوران در شروع دور تازه فعالیت‌های این کمیته برشمرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز