خبرگزاری کار ایران

دو بازی آینده را هستم؛

جلالی: استعفایم ارتباطی با علی دایی نداشت/ مدیر عامل باشگاه را به من بدبین کردند

asdasd
کد خبر : ۲۷۴۹۶۵

سرمربی مستعفی تیم فوتبال سایپا با بیان اینکه در دو بازی آینده لیگ هدایت تیمش را برعهده خواهد داشت گفت: فضای کار را در سایپا مناسب ندیدم و متاسفانه عده ای مدیر عامل را نسبت به من بدبین کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجید جلالی درباره استعفایش از سرمربیگری تیم فوتبال سایپا اظهار داشت: به خاطر یکسری از مشکلات که در باشگاه دیدم، نامه استعفایم را به مسئولان دادم. البته من دو بازی آینده سرمربی هستم و به تیم تعهد دارم ولی بعد از آن دیگر سرمربی سایپا نخواهم بود.

وی در خصوص اینکه آیا این استعفا به خبر سرمربیگری علی دایی در سایپا ارتباطی داشته است یا خیر، تاکید کرد: باشگاه اختیار دارد با هر مربی ای که می خواهد کار کند و استعفایم ارتباطی به علی دایی نداشت.

سرمربی مستعفی سایپا خاطرنشان کرد: من روز ۲۲ فروردین با رضایی مدیرعامل باشگاه جلسه داشتم و حتی برنامه مفصلی را به ایشان دادم ولی به واسطه تجربیاتی که در دیگر تیم ها دارم، شرایط را برای ادامه کار در سایپا مناسب ندیدم.

جلالی که میهمان تلفنی برنامه 90 بود در پاسخ به این سئوال که آیا به خاطر عدم حمایت از مدیریت استعفا داده است؟ گفت: بحث حمایت نیست. برای من حریم کاری اهمیت زیادی دارد. احساسم این بود که در باشگاه افرادی هستند که علیه بازیکنان و کادر فنی چیزهایی پیش رضایی می گویند و او را نسبت به ما بدبین کردند. برای همین ترجیح دادم استعفا بدهم.

وی در پایان با بیان اینکه بعد از بازی با راه آهن به رختکن تیم نرفته و از بحث مدیریت درباره وجود نفوذی در سایپا بی خبر است، گفت: همانطور که گفتم استعفای من مربوط به سال آینده است و مطمئن باشید تیم ما در دو بازی تعیین کننده آخر لیگ با قدرت بازی خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز