خبرگزاری کار ایران

در پاسخ به گمانه‌زنی‌ها درباره استقلال ۹۴؛

واکنش افشارزاده به جایگزینی زوج اسکوچیچ-مجیدی به جای قلعه‌نویی

مدیر عامل باشگاه‌استقلال در واکنش به مطرح‌شدن زوج اسکوچیچ - مجیدی برای جایگزینی قلعه‌نویی گفت: این تنها گمانه‌زنی رسانه‌هاست.

بهرام افشارزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اعلام این مطلب افزود: وضعیت باشگاه‌استقلال از نظر واگذاری و خصوصی‌سازی هنوز مشخص نیست و در این شرایط نمی‌توانیم درباره فصل‌آینده تصمیم‌گیری کنیم.

افشارزاده ادامه داد: ما در وضعیت بلاتکلیفی قرار داریم و تا وضعیت مالک‌باشگاه مشخص نشود نمی‌توانیم از فصل‌آینده حرف بزنیم. البته این شرایط اصلا زیبنده باشگاه بزرگی مثل استقلال نیست، چون مردم از ما انتظار دارند و باید برای آینده برنامه داشت.

وی خاطرنشان کرد: هنوز وضعیت خود من به عنوان مدیرعامل برای فصل‌ بعد معلوم نیست و شاید مالک جدید باشگاه نخواهد من مدیرعامل باشم، آن‌وقت چطور می‌توانم درباره کادر فنی فصل‌آینده تصمیم‌گیری کنم. اینها تنها گمانه‌زنی رسانه‌ها و شما خبرنگارها است و آن را تایید نمی‌کنم.

مدیرعامل استقلال درباره قلعه‌نویی و عملکردش در فصل‌جاری گفت: امیر امسال تمام توان خود را به کار گرفت ولی در حد هزینه و بازیکنانی که در اختیار داشت، نتیجه نگرفت. او اشتباهاتی داشت که آنها را پذیرفته و امیدوارم فصل بعد دیگر آنها را تکرار نکند.

کد خبر : ۲۷۴۷۸۱