خبرگزاری کار ایران

کارلوس فیلم بازی های لیگ را می بیند؛

کفاشیان: حضور نکونام در تیم ملی قطعی نیست/هنوز مشکل ممنوع الخروج بودن کی‌روش حل نشده

asdasd
کد خبر : ۲۷۴۴۷۸

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه کارلوس کی روش هنوز نکونام را به صورت قطعی به عنوان گزینه دستیاری معرفی نکرده گفت: او علاقمند است با کسانی کار کند که با او هماهنگ هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی کفاشیان که صبح امروز با رادیو ورزش گفتگو می کرد، ضمن بیان این مطلب در مورد انتخاب نکونام به عنوان دستیار ایرانی کی روش افزود: کی روش به عنوان سرمربی خودش دستیارانش را انتخاب می کند و دوست دارد با کسانی کار کند که با وی هماهنگ هستند و تاکنون تنها نظرش را برای همکاری با نکونام اعلام کرده است.

رئیس فدراسیون فوتبال افزود : البته کی روش به صورت قطعی نکونام را معرفی نکرده و تنها علاقمندی خود را برای همکاری با او اعلام کرده است.

کفاشیان همچنین در مورد ممنوع الخروج بودن کی روش بابت پرداخت نشدن مالیاتش گفت: فدراسیون فوتبال مالیات کی روش را پرداخت کرده اما نمی دانیم چرا هنوز مسئله ممنوع الخروجی وی برطرف نشده است.

وی اظهار داشت: مبلغ مالیات به صورت چک مدت دار و بخشی نیز به صورت نقدی پرداخت شده اما هنوز کی روش ممنوع الخروج است.

رئیس فدارسیون فوتبال در پاسخ به این سئوال که چرا سرمربی تیم ملی در هفته های گذشته لیگ برتر از هیچ یک از دیدارها از نزدیک تماشا نکرده است، گفت: این سئوال را باید کی روش پاسخ دهد اما به طور قطع وی بر دیدارهای لیگ برتر نظارت دارد و شاید فیلم های مسابقات را تماشا می کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز