خبرگزاری کار ایران

جلسه تودیع و معارفه در فدراسیون دوومیدانی

گواری: دوومیدانی روزهای سختی در پیش دارد/طباطبایی: مسئولیت بزرگی را پذیرفته‌ام

مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید فدراسیون دوومیدانی صبح امروز در محل این فدراسیون برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در این مراسم که با حضور احمد گواری مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی و پارسا مدیرکل دفتر توسعه ورزش مناطق روستایی و عشایری در محل فدراسیون دوومیدانی برگزار شد، حسن طباطبایی به عنوان سرپرست جدید فدراسیون دوومیدانی معرفی شد.

در این مراسم احمد گواری طی سخنانی با تقدیر از زحمات افشین داوری رئیس اسبق فدراسیون دوومیدانی و تلاش‌های او برای توسعه و گسترش این رشته در سطح قهرمانی اظهار داشت: دوومیدانی یکی از رشته‌های المپیکی و مهم برای وزارت‌ورزش است که امسال بحث کسب سهمیه المپیک در اولویت برنامه‌های این فدراسیون قرار دارد.

وی با بیان اینکه داوری از مدیران موفق با سابقه ورزش کشور است، گفت: وی برای حضور در انتخابات مجلس از مسئولیت خود کناره‌گیری کرده و برای او در هر پست و مسئولیتی که در آینده خواهد داشت، آرزوی موفقیت داریم.

گواری در ادامه اضافه کرد: صبح امروز نیز مراسم تودیع و معارفه علی مرادی در فدراسیون وزنه‌برداری برگزار شد که طباطبایی با وجود مدت کم حضورش در این فدراسیون و با وجود مشکلات‌مالی عملکرد بسیار خوبی در فدراسیون وزنه‌برداری داشتند.

در ادامه حسن طباطبایی سرپرست جدید فدراسیون‌دوومیدانی نیز اظهار داشت: خوشحالم مسئولان وزارت‌ورزش به من اعتماد کردند و چنین مسئولیتی را به من سپردند. دوومیدانی پیشکسوتان بزرگ و جامعه جوانی دارد که به علم روز آشنا هستند که امیدوارم در مدت مسئولیتم در این فدراسیون بتوانم از عهده وظایف اجرایی به خوبی برآیم.

وی تصریح کرد: دوومیدانی چند ماه پر مخاطره را پیش رو دارد که امیدوارم با همدلی و یکپارچگی خانواده دوومیدانی این روزهای سخت را پشت سر بگذاریم.

حسن طباطبایی روز گذشته طی حکمی از سوی وزیر ورزش به عنوان سرپرست جدید دوومیدانی منصوب شد. پیش از این افشین داوری ریاست فدراسیون دوومیدانی را برعهده داشت.

کد خبر : ۲۷۳۶۷۳