خبرگزاری کار ایران

راجع به اتفاقات‌گذشته صحبت نمی‌کنم

آیت‌اللهی: تمام کدورت‌ها بین من و وحید مرادی برطرف شد/برخی‌افراد، اخبار را به درستی منتقل نمی‌کردند

رئیس اسبق فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو عنوان کرد تمام کدورت‌ها بین او و وحید مرادی برطرف شده است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، عصر دوشنبه جلسه‌ای بین امیرحسین آیت‌اللهی و وحید مرادی  روسای‌سابق فدراسیون‌شنا برگزار شد تا سوء‌تفاهم‌های گذشته را برطرف کنند.

امیرحسین آیت‌اللهی درباره این جلسه به خبرنگار ایلنا گفت: خوشبختانه توانستیم جلسه بسیار خوبی را با وحید مرادی برگزار کنیم و در این جلسه که بسیار محترمانه و دوستانه برگزار شد، به علل رخ‌دادن سوء‌تفاهم‌های گذشته پرداختیم و خوشبختانه تمام کدورت‌ها برطرف شد.

وی به شرایطی که باعث به وجود آمدن این سوء‌تفاهم‌ها شده بود اشاره و عنوان کرد: ترجیح می‌دهم اصلا راجع به اتفاقات‌گذشته صحبت نکنم. مساله مهم این بود که در این جلسه جو بسیار خوبی حاکم بود و  مسائلی که باعث رخ دادن کدورت‌ها شده بود، همه برطرف شد.

وی متذکر شد: به هر حال در گذشته برخی افراد، اخبار را به درستی منتقل نمی‌کردند اما ما در این جلسه به صورت مستقیم و رو در رو صحبت کردیم. الان هم که وحید مرادی همچنان در عرصه ورزش حضور دارند و من هم در قسمتی دیگر مشغول به فعالیت هستم.

آیت‌اللهی در پایان خاطرنشان کرد: حضور مدیران و افراد توانمند در عرصه ورزش کشور، می‌تواند باعث ایجاد ارتباطات‌ مناسب در سطح بین‌المللی و همچنین به سود ورزش باشد که امیدوارم وحید مرادی هم در فدراسیون قایقرانی موفق باشند.

کد خبر : ۲۷۳۶۱۸