خبرگزاری کار ایران

تماشاگران انتظار بالایی از تیم دارند

باقری: خانزاده اشتباه خود را قبول دارد/ بازیکن باید صبور باشد

مربی پرسپولیس گفت: بازیکنان پرسپولیس بیش از همه مورد توجه هستند و باید بتوانند خود را کنترل کنند.

به گزارش ایلنا، کریم باقری گفت: فیلم اتفاقی که در قطر روی داد را همه دیدند. همانجا تلاش کردیم از گسترش موضوع پیشگیری شود. آنچه مسلم است اینکه ما باید بسیار صبور باشیم. تماشاگران انتظار بالایی از تیم دارند و گاهی نسبت به عدم کسب نتایج واکنش‌های تندی نشان می‌دهند.

وی افزود: البته از سوی دیگر باید این موضوع هم در نظر گرفته شود که بازیکن با هدف پیروزی وارد زمین می‌شود و پس از چنین شکستی عصبی و ناراحت است. البته همانطور که به بازیکنان گفته‌ام این مساله دلیلی برای واکنش تند از سوی ما نیست. در نهایت بازیکنان باید صبور باشند. در فوتبال همانطور که هواداران تشویق می‌کنند گاهی این مسائل پیش می‌آید و نشان دادن عکس‌العمل منفی نسبت به اعتراض هوادار اشتباه است که این مساله را خود خان‌زاده هم قبول کرده است. من امیدوارم این مساله تجربه‌ای برای او و دیگر بازیکنان باشد تا خود را در قبال باشگاه، مردم و حتی خودشان مسوول بدانند.

وی ادامه داد: امیدوارم این‌گونه حواشی از بازیکنان ما و دیگر فوتبالیست‌ها دور شود. بازیکنان پرسپولیس باید متوجه باشند بیش از هر کسی مورد توجه مردم و رسانه‌ها هستند، پس باید بتواند خود را کنترل کند.

مربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: امیدوارم آخرین باری باشد که چنین حادثه‌ای را شاهد هستیم و ما هم تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا اوضاع از هر نظر در پرسپولیس سر و سامان بگیرد. در این مورد نیز آنچه اهمیت دارد این است که جدا از تنبیهات باشگاه، خان‌زاده خود از آنچه روی داده نادم بوده و تلاش خواهد کرد دیگر با چنین مسائلی روبرو نشود.

کد خبر : ۲۷۳۵۱۴