خبرگزاری کار ایران

کسی نیست جلوی پیام و سوشا بایستد

قلیچ: قرارداد با پرسپولیس فقط به نفع برانکو و چلنگر بود /محسن ترکی آبروی تیم را خرید!

دروازه‌بان سابق پرسپولیس معتقد است محسن ترکی در بازی مقابل سایپا آبروی سرخ‌پوشان را خریده و مدیران پرسپولیس باید به او سکه پاداش بدهند.

گفت‌وگوی وحید قلیچ با خبرنگار ایلنا را بخوانید:

* بازی پرسپولیس مقابل سایپا چطور بود؟

مثل همه بازی‌های دیگر اول خوب شروع کردند اما آخرش خراب کردند. بعد از 40 دقیقه انسجام تیمی پرسپولیس از بین می‌رود. متاسفانه به سختی گل می‌زنند و به راحتی گل می‌خورند و این مسئله عادت بد پرسپولیس شده است.

*به نظر شما گل سوم سایپا درست بود؟

فکر می‌کنم درست بود و هیچ عیب و ایرادی نداشت. دست محسن ترکی درد نکند چون می‌خواست یک محبتی به پرسپولیس بکند که آبروی تیم بیش از این نرود. من اگر جای مسئولین باشگاه‌پرسپولیس بودم چند سکه به ترکی کادو می‌دادم، به هر حال دستش درد نکند آبروی پرسپولیس را خرید تا بیش  از این خجالت نکشند.

* حضور برانکو را در پرسپولیس چطور می‌بینید؟

برانکو گفته فصل‌آینده پرسپولیس را متحول می‌کند اما به نظر من هر کاری می‌خواهد بکند همین فصل بکند تا حداقل پرسپولیس رتبه خوبی در جدول داشته باشد. به نظر من برانکو در حد پرسپولیس نیست و این قرارداد فقط به نفع برانکو و چلنگر بود، چون پیش از قرارداد با پرسپولیس هر دوی آنها بیکار بودند و الان پول خوبی از این قرارداد می‌گیرند.

* برانکو توانایی جمع کردن حاشیه‌های پرسپولیس را دارد؟

اصلاً نمی‌تواند. تنها کسی که می‌تواند حاشیه‌های پرسپولیس را جمع کند خدا است و بنده خدا نمی‌تواند، یعنی امکان ندارد بتواند چون پرسپولیس صد تا پیشکسوت دارد و همین پیشکسوتان کافی هستند چون آنها به حاشیه‌ها دامن می‌زنند. باشگاه پول مربیان‌پایه که از پیشکسوتان هستند را نمی‌دهد اما تاکنون 3 سرمربی به تیم آوردند و چند میلیارد تومان پول خرج آنها کردند و  اسم خود را مدیر هم می‌گذارند.

* در مورد حواشی پیام صادقیان چه صحبتی دارید؟

پرسپولیس مولد حاشیه‌ است و پیام صادقیان هم یکی از آن کسانی است که حاشیه‌ها را بیشتر می‌کند. اینها عادت کرده‌اند، چون دیده‌اند در پرسپولیس بزرگتری نیست و هر کاری دل‌شان بخواهد می‌کنند. از سوشا مکانی تا پیام صادقیان هر کسی هر کاری دلش می‌خواهد می‌کند، چون کسی نیست جلوی آنها را بگیرد.

* کریم باقری هم نمی‌تواند کاری بکند؟

من احترام زیادی برای کریم باقری قائل‌ام، چون کریم بسیار خوب و آقا است اما تنهایی چه کار می‌تواند بکند؟ نمی‌تواند جلوی 25 نفر را یک نفری بگیرد. کریم یک زمانی به پرسپولیس آمده که بلبشو است.

کد خبر : ۲۷۳۴۵۲