خبرگزاری کار ایران

می مانم و پرسپولیس هواداران را می سازم؛

برانکو: بزدل نیستم که بخواهم بروم/ساده لوحانه گل می خوریم/باید بازیکنان جدید بگیریم

asdasd
کد خبر : ۲۷۳۲۴۱

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی مقابل سایپا گفت: می‌دانستم به کجا می‌آیم و چه توقعی از تیم من وجود دارد. به همین خاطر بزدل نیستم که بخواهم بروم. قطعا می‌مانم و پرسپولیس هواداران را می‌سازم.

به گزارش ایلنا، برانکو ایوانکوویچ پس از تساوی ۲ بر ۲ عصر امروز تیمش برابر سایپا گفت: انتظار چنین مسابقه ای را داشتیم. حریف ما انگیزه بسیار زیادی داشت. از نتیجه نهایی کاملا ناراضی هستم چرا که کنترل بازی به طور کامل در اختیار ما بود.

وی افزود: گل ساده لوحانه ای که روی یک اوت خوردیم سرنوشت بازی را عوض کرد. متاسفانه با یک پنالتی سئوال برانگیز بازی مساوی شد. ما می دانستیم که قرار است بعد از این گل توپ های بلند ارسال شود و روند بازی به این سمت برود. با این حال بازیکنان من تمام تلاش شان را کردند.

برانکو ادامه داد: وقتی طارمی به تنهایی به سمت دروازه حریف حرکت کرد و مدافع سایپا او را متوقف کرد باید بازیکن سایپا اخراج می شد. حالا دیگر راه چاره دیگری برای ما باقی نمی ماند به جز اینکه پیشرفت کنیم برای بازی های آینده.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: مانند دیدار برابر لخویا بازهم ما روی اشتباهات فردی گل خوردیم. ما تیم را به خوبی آنالیز کردیم و مثل دیدار برابر لخویا ۷۰ دقیقه نمایش خوبی داشتیم اما باز هم روی اشتباهات گل مساوی را خوردیم. با این حال تیم ما خوب بازی می کند و باید نقاط ضعف را برطرف کنیم.

برانکو خاطرنشان کرد: اینطور برداشت کردم که داوران دارند کارت های بی مورد به بازیکنان ما میدهند. شاید در برخی صحنه ها نیاز نبود که داور به بازیکنان ما کارت بدهد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر اینکه تیمش در طول فصل خوب بازی نمی کرده و اعتماد به نفس لازم را نداشته است، گفت: هنوز نمی توانیم در مورد فصل آینده صحبت کنیم. چرا نباید من باشم. من هستم و تا پایان فصل تیم را آنالیز می کنیم. این تیم بازیکنان با کیفیتی دارند. طبیعی است که باید برای فصل آینده تیم را تقویت کنیم. قطعا با آوردن سه تا چهار بازیکن تا ۸۰ درصد تیم بهتر خواهد شد. بازیکنان ما امروز قهرمانان بازی کردند و بار این بازی را به دوش کشیدند.

برانکو ایوانکوویچ در مورد مصاحبه ای که از وی در یک رسانه منتشر شده و ابراز پشیمانی کرده است گفت: من هرگز اظهار نظری در این مورد با هیچ روزنامه نگاری نکرده ام. می‌دانستم به کدام فضا دارم می آیم. من بزدل نیستم و تسلیم هم نخواهم شد. ما تمام تلاش مان را خواهیم کرد تا پرسپولیس به تیمی که هواداران دوست دارند برسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز