خبرگزاری کار ایران

رقابت ۳۲ تیم از ۸ خرداد آغاز می‌شود؛

نگاهی به شهرهای میزبان لیگ جهانی والیبال/ایران با یک شهر و یک سالن

asdasd
کد خبر : ۲۷۲۹۸۲

48 دیدار مرحله مقدماتی لیگ جهانی والیبال سال 2015 هشت تیم برتر جهان در 23 شهر برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، لیگ جهانی والیبال 2015 از هشتم خرداد با حضور 32 تیم در سه سطح برگزار می شود.

هشت تیم برتر جهان در سطح یک این رقابت ها در دو گروه مسابقات دور مقدماتی خود را پیگیری می کنند که تیم های ایتالیا، برزیل، صربستان و استرالیا در گروه یک و تیم های ایران، روسیه، آمریکا و لهستان در گروه دوم با هم رقابت می کنند.

در گروه یک این رقابت ها 14 شهر آدلاید، سیدنی و ملبورن (استرالیا)، بلو هوریزنته، کویابا، سائو برناردو د کمپو (برزیل)، پسارو، بولونیا، یزولو، ورونا، فیرنتس و رم (ایتالیا) بلگراد و نوی سد (صربستان) میزبان دور مقدماتی این رقابت ها خواهند بود.

در گروه دوم این رقابت ها نیز 9 شهر تهران (ایران)، گدانسک، چِنستوهوا و کراکف (لهستان)، کازان و کالینینگراد (روسیه) و لس آنجلس، لانگ بیچ و هافمن استیتس میزبان تیم های این گروه لیگ جهانی در دور مقدماتی خواهند بود.

تنها کشوری که مسابقات لیگ جهانی آن در یک شهر و یک سالن برگزار می شود، ایران است که شش مسابقه تیم ملی والیبال کشورمان در شهر تهران و سالن 12 هزار نفری آزادی برگزار خواهد شد.

تیم ملی والیبال ایران 20 اردیبهشت ماه با 16 بازیکن تهران را به مقصد فنلاند ترک می کند و پس از برگزاری دیدارهای دوستانه در فنلاند و جمهوری چک، برای رویارویی با تیم آمریکا راهی ایالات متحده می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز