خبرگزاری کار ایران

تاتامی های خشن!

مصدومیت ملی پوشان کاراته بدون ضربه خوردن

asdasd
کد خبر : ۲۷۲۹۵۷

در روزهای اخیر بحث غیر استاندارد بودن تاتامی‌های سالن‌های میزبان مسابقات سوپر لیگ‌کاراته بیش از هر زمان دیگری مورد انتقاد سرمربی تیم ملی کاراته قرار گرفته است.

به گزارش ایلنا، چندی پیش سامان حیدری ملی‌پوش سنگین‌وزن تیم ملی کاراته در همین تاتامی‌های غیر استاندارد آسیب دید، اما پیگیری نکردن این مساله باعث شد 2 مصدوم جدید روی دست تیم ملی بماند.

هفته گذشته در جریان مسابقات سوپر لیگ کاراته در سالن شهید افراسیابی، ذبیح‌الله پورشیب و حسن بیگی نیز به علت مشکلاتی که تاتامی غیر استاندارد سالن افراسیابی وجود داشت دچار آسیب‌دیدگی شدند تا حدی که پزشک پورشیب به وی توصیه کرد یک ماه استراحت مطلق داشته باشد.

جدا از اینکه این موضوع جای تاسف دارد، باید چاره‌ای اندیشید تا کاراته‌کاها بیش از این دچار مصدومیت از سوی تاتامی‌ها نشوند!

در حالی‌که مسابقات سوپر لیگ کاراته به طور منظم برگزار می‌شود و الحق و الانصاف از سطح کیفی مناسبی برخوردار است حیف است نداشتن تاتامی استاندارد در روند برگزاری این مسابقات خللی ایجاد کند.

به هر حال باید مسئولان ورزش و سالن‌های میزبان مسابقات و حتی فدراسیون کاراته برای رفع این اشکال دست به کار شوند تا جلوی بروز مشکلات احتمالی  بعدی را بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز